کد خبر : 1587730 | 09 بهمن 1397 ساعت 17:04 | 50.8K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان از بهترین گلزن سه فصل اخیر دست کشید

ساسان انصاری طی سه فصل گذشته و همینطور نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر موفق به ثبت 40 گل شده که بیش از هر بازیکن دیگری طی این مدت است.

سپاهان از بهترین گلزن سه فصل اخیر دست کشید

به گزارش "ورزش سه"، انصاری در لیگ شانزدهم در شرایطی به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست و شاگرد برانکو ایوانکوویچ شد که 9 گل طی لیگ  پانزدهم برای فولادی ها ثبت کرده ولی نیمکت نشینی در چهار هفته ابتدایی لیگ شانزدهم سبب شد تا او خیلی زود به خوزستان بازگردد؛ جایی که او موفق شد آماری خیره کننده ثبت کند و فقط 2 گل کمتر از مهدی طارمی زد که با 18 گل عنوان آقای گلی مسابقات را کسب کرد.


در لیگ هفدهم انصاری با نظر کرانچار سرمربی کروات طلایی پوشان به سپاهان پیوست و در این تیم هم موفق شد علیرغم نتایج نه چندان خوبی که سپاهانی ها کسب کردند، 11 بار گلزنی کند که بیشترین تعداد در میان بازیکنان این تیم بود.


انصاری پس از کنار رفتن کرانچار و آمدن قلعه نویی هم با توجه به قرارداد دو ساله ای که با باشگاه اصفهانی داشت، در این تیم باقی ماند و طی نیم فصل اول یکی از بازیکنان اصلی سپاهان بود که 4 گل هم طی این مدت ثبت کرد.


این آمار یعنی انصاری طی سه و نیم فصل اخیر موفق به ثبت 40 گل در لیگ برتر شده؛ آماری که هیچ بازیکنی به آن در لیگ برتر نرسیده. با این حال باشگاه سپاهان به هر ترتیبی که بوده اجازه خروج انصاری که نیم فصل دیگر با طلایی پوشان قرارداد داشت را صادر کرده و او در نیم فصل دوم به احتمال فراوان با پیراهن تراکتورسازی در میادین دیده خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها