کد خبر : 1587754 | 09 بهمن 1397 ساعت 18:07 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

اوساکو و بازگشتی که پایان کار ایران بود (عکس)

یویا اوساکو، مهاجم 28 ساله تیم ملی ژاپن، بازگشت فوق العاده ای به ترکیب تیم ملی کشورش داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ژاپن برای شکست ایران نمایشی هوشمندانه ارائه داد و در این میان اوساکو تاثیر فراوانی بر پیروزی 0-3 ژاپن داشت. اوساکو بعد از درخشش در بازی اول و دبل برابر ترکمنستان که باعث پیروزی تیمش در گام دشوار نخست شده بود، به دلیل مصدومیت از جمع سامورایی ها در بازی های بعدی دور مانده بود و دیروز دوباره به ترکیب تیم ملی کشورش بازگشت.

 

اوساکو، مهاجم گلزن وردربرمن که در نیمه اول اسیر یارگیری فشرده مدافعان ملی پوشان ایرانی شده بود، در اوایل نیمه دوم موفق شد به بهترین شکل از تیزهوشی هم تیمی هایش و سهل انگاری عجیب بازیکنان تیم ملی ایران بهره برده و با پروازی بلند، بعد از حدود 500 دقیقه دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند.

 

اما درخشش اوساکو باز هم ادامه یافت و وقتی با هند مرتضی پور علی گنجی در دقیقه 67، تیم ملی ژاپن صاحب یک ضربه پنالتی شد، او بر خلاف جهت دروازه بان پنالتی گیر ایران موفق شد دومین گل تیمش را نیز وارد دروازه بیرانوند کند.

 

اوساکو که در ابتدای فصل و بعد از سپری کردن چهار فصل موفق از کلن راهی وردربرمن شده بود، نقش اول درخشان ترین پیروزی تیم ملی ژاپن در همه ادوار برابر ایران بود و با به ثمر رساندن دو گل، در صعود تیمش به فینال تاثیر فراوانی داشت.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها