کد خبر : 1587759 | 09 بهمن 1397 ساعت 18:13 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال غیبت ستاره لیورپول در دیدار مقابل لستر

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول تایید کرد که ویرژیل فن دایک به علت بیماری احتمالا مقابل لسترسیتی حاضر نخواهد بود.

احتمال غیبت ستاره لیورپول در دیدار مقابل لستر

به گزارش "ورزش سه"، فن دایک در هر 23 بازی لیورپول در این فصل به میدان رفته و در ماه دسامبر موفق شد عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر را از آن خود کند. مدافع سابق ساوتهمپتون و سلتیک نقشی کلیدی در عملکرد خوب لیورپول در این فصل داشته و تیمش در حال حاضر با 4 امتیاز اختلاف صدرنشین است. حال کلوپ در مورد حضور او در دیدار بعدی لیورپول مقابل لسترسیتی ابراز تردید کرد.

 

 

1358900

 

 

سرمربی آلمانی گفت: "ویرژیل فن دایک کمی دچار بیماری شده بود اما دیروز در تمرینات شرکت کرد و باید ببینیم شرایط او چگونه خواهد بود. شرایط دژان لوورن مساعد بوده و جیجی واینالدوم و فابینیو نیز با تیم تمرین کرده اند. در مورد الکساندر آرنولد نیز همه چیز مثبت است اما او هنوز آماده بازی کردن نیست."

 

با توجه به برنامه نزدیک و پرترافیک بازی های لیگ برتر، لیورپول توانست از فرصت به وجود آمده پس از حذف از جام حذفی استفاده کرده و به دوبی سفر کند تا تعطیلات زمستانی را در محلی گرم تر سپری کنند. کلوپ در این رابطه گفت:" خیلی خوب بود، می‌توانیم هر چند وقت یک بار از چنین فرصت‌هایی استفاده کنیم. به چند روز استراحت نیاز داشتیم و چندین بازیکن نیز تا چند روز پیش در تمرینات حضور نداشتند. ولی در مجموع خیلی خوب بود."

دیدگاه‌ها