کد خبر : 1587772 | 09 بهمن 1397 ساعت 19:08 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

جام حذفی؛ داماش به جای خونه به خونه در ثبت شگفتی

برای دومین سال متوالی یک تیم از رده های پایین تر فوتبال ایران به فینال جام حذفی صعود می کند.

جام حذفی؛ داماش به جای خونه به خونه در ثبت شگفتی

به گزارش ورزش سه، جام حذفی به جام شگفتی ها معروف است، جامی که در آن تیم های ضعیف تر این شانس را پیدا می کنند به مصاف غول های کشورشان بروند و بعضا آنها را شکست بدهند و به شگفتی ساز مسابقات تبدیل شوند اما در فوتبال ایران معمولا تیم هایی به مراحل پایانی راه پیدا می کنند که قبلا هم انتظار آن می رود.


با این حال در دو سال اخیر این تابو شکسته شده است، فصل پیش خونه به خونه بابل با هدایت دراگان اسکوچیچ توانست تیم های لیگ برتر را شکست بدهد و به فینال جام حذفی برسد هرچند که در این مرحله از استقلال شکست خوردند و شگفتی سازی این تیم کامل نشد.


اما امسال ماجرا از این هم عجیب تر است چراکه داماش گیلان لیگ دویی موفق شده تمام حریفان ریز و درشت خود را از پیش رو بردارد و با پیروزی در بازی امروز برابر سایپا به فینال راه پیدا کند تا ثابت کند فوتبال گیلان فقط مختص به سپیدرود نیست و داماش هم که این روزها حال خوبی ندارد می تواند عرض اندام کند و غول های فوتبال ایران را شکست بدهد.


هرچند هنوز رقیب داماش در فینال جام حذفی مشخص نشده است ولی بی تردید این تیم برای هوادارانش قهرمان هستند، تیمی که با کمترین امکانات توانست به این مرحله برسد و ثابت کند فوتبال گیلان هنوز زنده است.

دیدگاه‌ها