کد خبر : 1587825 | 10 بهمن 1397 ساعت 01:09 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش فوق تصور خرید جدید روسونری

میلان 2-0 ناپولی؛ صعود با دبل پیاتک

میلان در شب درخشان کریشتوف پیاتک توانست با دو گل بر ناپولی غلبه کرده و راهی نیمه نهایی کوپا ایتالیا شود.

میلان 2-0 ناپولی؛ صعود با دبل پیاتک

به گزارش "ورزش سه"، میلان و ناپولی به فاصله چند روز پس از دیداری که از سری رقابت های سری آ برگزار کردند و بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت، امشب و از مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا یک بار دیگر در سن سیرو مقابل هم به میدان رفتند.

گاتوزو، سوسو را روی نیمکت نشانده بود و در سوی دیگر میدان، ناپولی تقریبا با تمام ستاره های خود مقابل میلان قرار گرفته بود. حضور کریشتوف پیاتک، ستاره لهستانی تازه به خدمت گرفته شده میلان از ابتدا در ترکیب ثابت نیز از نکات جالب بازی محسوب می شد.

 

 

1377552

 

 

بازی تا دقیقه 10 متعادل دنبال می شد اما روی یک غافگیری میلان به گل رسید. ارسال توپ از لاکسالت به پشت محوطه جریمه برای پیاتک، با کنترل خوب این بازیکن و غفلت ماکسیموویچ، مدافع ناپولی همراه شد تا مهاجم جدید میلان با یک ضربه تماشایی دروازه ناپولی را باز کرده و اولین گل خود با پیراهن میلان را به ثمر برساند.

دو دقیقه پس از این گل، اینسینیه بخت بسیار مناسبی برای به تساوی کشاندن بازی پیدا کرد اما توپ را به وسط دروازه یعنی همانجایی زد که دوناروما قرار داشت.

 

 

1377550

 

 

ناپولی سعی در جبران گل خورده داشت اما میلان در زمین خود و با حمایت هوادارانش خوب و مسلط بازی می کرد و دقیقه 27، فاصله را به دو گل افزایش داد. این گل روی ضربه فنی و استثنایی پیاتک حاصل شد. او در حالی که کولیبالی را مقابل خود داشت، با یک شوت از راه دور فوق العاده تماشایی توپ را به قعر دروازه فرستاد تا میلان 2-0 پیش بیفتد.

 

 

1377553

 

 

به این ترتیب پیاتک به دومین بازیکن جوان در میان 5 لیگ معتبر اروپایی تبدیل شد که حداقل 20 گل در فصل جاری به ثمر رسانده است. او 21 گله است و امباپه با 22 گل بالاتر از او قرار دارد.

 

در دقایق باقیمانده موقعیت خاصی نصیب تیم ها نشد تا میزبان با برتری دو گله راهی رختکن شود.

 

 

1377555

 

 

ناپولی نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و دقیقه 48 روی ارسال کرنر و دفع ناقص رومانیولی می توانست به گل برسد اما ابتدا میلیک و سپس اینسینیه فرصت گلزنی را از دست ددند.

دقیقه 53 شوت فوزی غلام با اختلاف اندکی راهی اوت شد. سیزده دقیقه بعد اوناس از چپ نفوذ کرد و ضربه ای روانه دروازه کرد که دوناروما به خوبی توپ را برگشت داد.

 

میلان در دقایق باقیمانده توانست به خوبی از دروازه خود محافظت کند و حملات ناپولی راه به جایی نبرد تا با همان دبل پیاتک، پیروز و راهی نیمه نهایی کوپا ایتالیا شود.

 

 

دیدگاه‌ها