کد خبر : 1587834 | 10 بهمن 1397 ساعت 08:30 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

ستایش گتوزو از پیاتک، ماشین گلزنی میلان

بعد از پیروزی 2-0 آث میلان بر ناپولی در مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا ایتالیا، گنارو گتوزو، سرمربی میلان از عملکرد شاگردانش و به خصوص کریستوف پیاتک، زننده هر دو گل میلان تمجید کرد.

ستایش گتوزو از پیاتک، ماشین گلزنی میلان

به گزارش "ورزش سه"، آث میلان دیروز در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا، کوپا ایتالیا، میزبان ناپولی بود و با دو گل کریستوف پیاتک، مهاجم تازه ملحق شده به این تیم موفق شد ناپولی را 2-0 از پیش رو بردارد. گنارو گتوزو، سرمربی میلان، بعد از بازی از عملکرد تیمش و به خصوص کریستوف پیاتک، زننده هر دو گل بازی تمجید کرد.

 

گتوزو بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" به همه بچه‌ها تبریک می‌گویم. جو امروز ورزشگاه فوق‌العاده بود. اما در مورد پیاتک باید بگویم او امروز در محوطه جریمه حریف حکم یک تک‌تیرانداز را داشت. پیاتک گل دوم را از هیچ ساخت و خودش آن را به ثمر رساند".

 

گتوزو در ادامه صحبت‌هایش گفت:" ما در حال حاضر تیم قوی‌تری هستیم و عملکردمان بهبود پیدا کرده. پاکوئتا امروز خیلی خوب بود، کاستیلیو با سرعت عالی نقش مهمی در روند بازی تیم داشت و پیاتک هم همینطور که گفتم مثل یک ماشین گلزنی، وظیفه‌اش را به بهترین نحو ممکن انجام داد. فراموش نکنید که ناپولی تیمی است که برای هر تیم بزرگی می‌تواند مشکل‌ساز شود. دفاع‌های ما در این بازی عالی عمل کردند و ما در فاز دفاعی هم عملکرد عالی‌ای را به نمایش گذاشتیم".

 

گتوزو در ادامه به خبرنگاران گفت:" فعلا به اینکه در مرحله بعد مقابل اینتر یا لاتزیو قرار خواهیم گرفت فکر نمی‌کنم. من در حال حاضر به بازی بعدی‌مان با رم در سری آ فکر می‌کنم. ما دچار غرور نخواهیم شد و با تواضع به حرکت رو به جلویمان ادامه خواهیم داد".

 

دیدگاه‌ها