کد خبر : 1587844 | 10 بهمن 1397 ساعت 09:13 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: کار ما سخت شد ولی نشدنی نیست

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از شکست 2-1 این تیم در مقابل نیوکاسل اعتراف کرد که این نتیجه به نفع لیورپول خواهد بود و گفت او و تیمش حالا باید بازی‌های زیادی را با پیروزی به پایان برسانند.

گواردیولا: کار ما سخت شد ولی نشدنی نیست

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا دیروز در هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس، در خانه نیوکاسل به مصاف این تیم رفتند و با نتیجه 2-1 از این تیم شکست خوردند. سیتی با این شکست با 56 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و با لیورپول که یک بازی کمتر انجام داده چهار امتیاز اختلاف دارد. لیورپول اگر بازی بعدی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد اختلاف امتیاز دو تیم به هفت خواهد رسید. گواردیولا بعد از بازی اعتراف کرد که این شکست به نفع لیورپول تمام خواهد شد و او و تیمش از این به بعد باید بازی‌های زیادی را با پیروزی پشت سر بگذارند.

 

1377577

 

گواردیولا در گفتگو با خبرنگاران گفت:" هفت امتیاز فاصله خیلی زیادی است. فاصله لیورپول با ما خیلی وحشتناک نیست ولی خب این فاصله وجود دارد. از این به بعد باید بازی‌های زیادی را ببریم. ولی اگر می‌خواهیم این باشگاه به حرکت رو به جلوی خود ادامه دهد باید این چالش را بپذیریم. الان در ماه ژانویه هستیم و ما از صدرنشین لیگ عقب افتاده‌ایم ولی هنوز امتیازهای زیادی برای کسب کردن و جامهای زیادی برای بردن باقی مانده".

 

گواردیولا در ادامه صحبتهایش گفت:" می‌دانم بازیکنانم در حال حاضر چه حسی دارند. من هم با آنها در این حس شریک هستم و کمابیش حس یکسانی با آنها دارم. بعضی وقتها اوضاع بر وفق مراد است و گاهی اینطور نیست. ما تازه هشت بازی پیاپی را برده بودیم و 30 گل بدون دریافت حتی یک گل به ثمر رسانده بودیم ولی گاهی اوضاع آنطور که انتظار داریم پیش نمی‌رود".

 

گواردیولا در ادامه گفت:" من عاشق بازیکنانم هستم. آنها گروه بی‌نظیری هستند. من تمام پرستیژی که در انگلیس دارم را مدیون آنها هستم و به آنها افتخار می‌کنم".

 

 

دیدگاه‌ها