کد خبر : 1587987 | 10 بهمن 1397 ساعت 16:15 | 47.8K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با جیرونا

پاسخ قاطعانه سولاری به ادعای اخیر گواردیولا

رئال مادرید فردا در ورزشگاه مونتولیوی بازی برگشت خود مقابل جیرونا را پیش رو دارد.

پاسخ قاطعانه سولاری به ادعای اخیر گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، رئال بازی رفت را در برنابئو 4-2 پیروز شده و شانس بالایی برای صعود به نیمه نهایی کوپا دل ری دارد. دو غایب قطعی رئال برای این بازی راموس و وایه خو هستند.

 

 

1377749

 

 

سانتی سولاری، سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« بازی ساده وجود ندارد. بازی برگشت را کاملا جدی گرفته ایم و انگار یک بازی لالیگایی مهم پیش رو داریم. نتیجه بازی رفت اهمیتی ندارد. این بازی برای ما حکم فینال را دارد. گویی آخرین بازی فصل و یک بازی حیاتی محسوب می شود.

اگر الان شانس بیشتری داریم؛ به این خاطر است که در بازی رفت بازیکنان با قلب شان بازی کردند و یک نمایش هجومی و کاملا برتر را ارائه دادند. از همان دقیقه اول بازی را جدی و پرفشار شروع کردیم و تا دقیقه 90 همانطور ادامه دادیم.»

 

گواردیولا، سرمربی سیتی در نشست خبری چند روز پیش خود از بارسا، بایرن و یوونتوس به عنوان بهترین تیم های یک دهه اخیر دنیا یاد کرد به این دلیل که اغلب در لیگ های خودشان تا روز پایانی شانس اول قهرمانی بوده اند و از این حیث برتر از دیگر تیم ها عمل کرده اند. پپ هیچ اسمی از رئال نیاورد، تیمی که در 5 سال گذشته، 4 بار فاتح لیگ قهرمانان شده است.

سولاری در پاسخ به این ادعای گواردیولا گفت:« معتقدم او عمدا از رئال نام نبرد. رئال بهترین تیم قرن و تاریخ فوتبال است و قطعا نمی توان از بهترین تیم های یک دهه اخیر نام برد و اسمی از رئال به میان نیاورد. البته ما برای بهترین تیم بودن در یک دهه؛ حالا کمتر یا بیشتر نمی جنگیم. واضح است که رئال از نظر من بهترین تیم یک دهه اخیر دنیا بوده است. ما هرگز و تحت هیچ شرایطی هیچ تیم و هیچ رقابتی را دست کم نگرفته و کم ارزش نمی شماریم.»

 

 

1376134

 

 

وضعیت راموس:« مصدومیت او برابر اسپانیول جدی نبود و شرایطش بسیار بهتر شده است. او بازیکن بسیار مهمی برای ما محسوب می شود و هفته بعد در اختیار تیم است.»

 

گرت بیل یا وینیسیوس:« هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و بر اساس آن در مورد ترکیب اصلی تصمیم گیری خواهم کرد. خبر خوب اینکه به غیر از وایه خو، دیگر بازیکنان در بهترین شرایط هستند و مصدومی نداریم. وینیسیوس پیشرفتش فوق العاده بوده و از این بابت خوشحالیم. در نهایت وظیفه من به عنوان مربی است که ترکیب اصلی را انتخاب کنم. یک مجموعه بسیار خوب و رقابتی در اختیارم قرار دارد و همه از یک اهمیت برخوردار  هستند.»

 

بازگشت کیلور ناواس:« او در دسترس است و مصدومیتش برطرف شده. خوب تمرین کرده ولی در مورد ترکیب اصلی فردا تصمیم خواهم گرفت.»

 

علاقه رئال به جذب لوکا جوویچ، مهاجم فرانکفورت:« متاسفم، در مورد بازیکنی که متعلق به تیمی دیگر است حرف نمی زنم.»

 

نیمکت نشینی های مارسلو و ایسکو:« مهم این است که در تیم رقابت وجود داشته باشد و همه در بهترین فرم باشند. این باعث می شود به عنوان تیم پیشرفت کنیم. گفتم که بهترین مجموعه را در اختیار دارم و برای همه جام ها خواهیم جنگید.»

 

دیدگاه‌ها