کد خبر : 1587992 | 10 بهمن 1397 ساعت 16:34 | 50.3K بازدید | 0 دیدگاه

ریسک بزرگ سویا در بازی مرگ و زندگی مقابل بارسا

سویا امشب در زمین بارسا یک بازی حیاتی را در پیش دارد و باید از پیروزی دو گله بازی رفت خود دفاع کند.

ریسک بزرگ سویا در بازی مرگ و زندگی مقابل بارسا

به گزارش "ورزش سه"، سویا بازی رفت یک چهارم نهایی کوپا دل ری را 2-0 از بارسا برده و امشب در نوکمپ، کار بسیار سختی برای دفاع از برتری خود پیش رو دارد؛ به خصوص اینکه مسی در بازی برگشت حاضر خواهد بود.

پابلو ماچین، سرمربی سویا برای این بازی قصد دارد از گلر ذخیره خود که محصول آکادمی باشگاه است، استفاده کند. خوان سوریانو که در لالیگا ذخیره واسیلیک است و هنوز نتوانسته بازی در لیگ را تجربه کند، مثل بازی رفت امشب هم در ترکیب ثابت سویا قرار خواهد داشت.

 

 

1377753

 

 

او هنوز تجربه بازی مقابل مسی را ندارد و این می تواند برای سویا ریسک بزرگی باشد؛ به خصوص که مسی از بیشترین انگیزه ممکن برای بازی امشب برخوردار است و در پیامی از هواداران بارسا خواسته تا ورزشگاه را پر کنند.

سویا همواره شکار مورد علاقه مسی بوده و او بیشتر از هر تیمی به سویا گلزنی کرده است(32 بار). سوریانو هفتمین دروازه بان سویا خواهد بود که برابر مسی قرار می گیرد. آندریاس پالوپ با 12 گل خورده در 15 بازی، رکورددار مصاف با مسی در سویا محسوب می شود. خاوی واراس، بتو، سرخیو ریکو، داوید سوریا و توماس واسیلیک نیز دیگر گلرهایی بوده اند که از سویا برابر مسی قرار گرفته اند.

 

دیدگاه‌ها