کد خبر : 1588002 | 10 بهمن 1397 ساعت 18:16 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

تنها 6 درصد قراردادم را گرفته ام

فکری: قول صعود نمی‌دهم اما کم نمی گذارم

محمود فکری دلیل اصلی استعفای خود را از باشگاه شاهین شهرداری بوشهرعدم تامین مالی بازیکنان و کادر فنی دانست و در ادامه ابراز امیدواری کرد که بتوانند همراه با سرخ پوشان پاکدشت به لیگ برتر راه پیدا کنند.

فکری: قول صعود نمی‌دهم اما کم نمی گذارم

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره محمود فکری  بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال عطای حضورش در شاهین شهرداری را به لقای آن بخشید و طی قراردادی به جمع سرخ پوشان پاکدشت اضافه شد .این درشرایطی بود که شاهین یکی از تیم های مدعی صعود  به لیگ برتر به حساب می آمد .


 در خصوص این انتقال با او گفتگویی انجام دادیم که درادامه می خوانید .


وی در ارتباط با دلیل رفتن از باشگاه شاهین شهرداری گفت:« درمدت حضورمن در این تیم اتفاقات زیادی افتاده است. اما درآخرین بازی نیم فصل که اتفاقا با همین پاکدشت بازی داشتیم طی مصاحبه ای اعلام داشتم اگر حق و حقوق  بازیکنان و کادر فنی پرداخت نشود دیگر نمی شود ادامه داد.


 بعد از آن مذاکراتی دیگر هم با مدیران شاهین برگزار کردیم که درآن جلسه  یک سری قول هایی به ما دادند ولی چند روز بعد تماس گرفتند و دوباره فرصت خواستند و من هم به خاطر آن تیم که برایش زحمت کشیده بودم برگشتم .


 فکری در ادامه افزود:«من در کل یکی از نگاه های خودم این است که اگر شانس صعود دارم باید تمام تلاشم را انجام دهم تا این اتفاق محقق شود ، ولی دیدم متاسفانه بازهم اتفاقی نیفتاد.  و این بار دیگر تصمیم گرفتم از این تیم استعفا بدهم.»


وی  در خصوص تصویر چکی  که به نام او در فضای مجازی پخش شده است نیز گفت:« بله فقط چک را صادر کردند و تا کنون یک ریالی به من نرسیده  و این در حالی است که من تنها 6 درصد کل قراردادم را گرفته ام .تعهدی که به ما داده اند به این صورت بود  که  قبل ازاولین بازی 30 درصد و در حال حاضر که من با شما صحبت  می کنم باید 65 درصد را پرداخت می کردند اما همان طور که گفتم تنها 6 درصد را پرداخت کردند.اگرهم خبری غیر از این درجایی شنیدید مطمئن باشید که کذب محض است .
ضمن این که یکی از نگرانی ها و خواسته های من علاوه بر خودم ، بازیکنانم بودند که باید به حق وحقوق شان می  رسیدند.»


بازیکن اسبق تیم ملی در خصوص انتخاب سرخ پوشان پاکدشت و یا این که آیا می توان از حالا قولی برای صعود داد اظهار داشت: « در بهترین و بدترین شرایط که نمی شود واقعا قولی داد ، اما تیم پاکدشت هم از بازیکنان خوبی برخوردار است و بدون من هم نشان دادند که می توانند مدعی صعود و قهرمانی  باشند و ضمن اینکه پتانسیل بسیار خوبی دارند.


علاوه بر همه این ها مجموعه باشگاه از مدیریت خوبی  برخوردار است و تا جایی که من شنیدم دستمزد های بازیکنان هم پرداخت شده است  و اگر هم قصوری هم در این زمینه باشد  سعی می کنیم انجام دهیم . ولی درمجموع باشگاه بسیار خوبی داریم و  این تیم می تواند یکی ازمدعیان صعود یا قهرمانی باشد .من به همین  دلایل پاکدشت را انتخاب کردم.»


کاپیتان سابق استقلال درباره رکوردی که بعد از صعود با این تیم به نام او ثبت خواهد شد یعنی دو صعود متوالی با دو تیم متفاوت گفت:« خب خیلی دوست دارم این اتفاق بیفتد به هر حال من با شاهین هم که شروع کردم هیچ کس حتی مسئولین شهری هم فکرش را نمی کردند  که بتوانند مدعی صعود باشند اما مطمئن باشید  که این خواسته قلبی من است و تمام توانم را خواهم گذاشت تا بتوانیم همراه با این تیم یکی از تیم های راه یافته به لیگ برتر باشم.»

دیدگاه‌ها