کد خبر : 1588032 | 10 بهمن 1397 ساعت 20:37 | 88.1K بازدید | 0 دیدگاه

یک لژیونر دیگر در لیگ بلژیک؛

یونس دلفی به شارلروا پیوست

یونس دلفی مهاجم سابق تیم استقلال خوزستان به شارلروای بلژیک پیوست.

یونس دلفی به شارلروا پیوست

به گزارش "ورزش سه"، یونس دلفی که قرار بود در ابتدای فصل راهی PSV آیندهوون شود، سرانجام راهی فوتبال اروپا شد و به شارلروای بلژیک پیوست. مهاجم 18 ساله و سابق تیم استقلال خوزستان، در ابتدای فصل با پیشنهاد تیم هلندی روبرو شد و قرار بود حتی در خلال بازی های آسیایی اردوی تیم امید را ترک و راهی هلند شود اما این اتفاق رخ نداد تا لژیونرشدن این فوتبالیست با استعداد در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

اما در نهایت آرزوی دلفی رنگ حقیقت گرفت و او راهی فوتبال اروپا شد. این مهاجم جوان سه روز پیش راهی این کشور شد و امروز قرارداد خود را با این تیم نهایی کرد. شارلروا در سال های کاوه رضایی، امید نورافکن و علی قلی زاده را به خدمت گرفته بود و اکنون مدیر ایرانی این باشگاه، یک بازیکن دیگر را هم از فوتبال ایران به خدمت گرفت.

 

هم اکنون علی قلی زاده در این تیم حضور دارد و جزو بازیکنان اصلی شارلروا به حساب می آید. در نیم فصل نخست امید نورافکن نیز پیراهن شارلروای بلژیک را بر تن داشت اما در نقل و انتقالات زمستانی به فوتبال ایران بازگشت تا بار دیگر در تیم استقلال بازی کند.

 

1377845

 

یونس دلفی که در تیم نوجوانان، جوانان و امید ایران هم سابقه بازی دارد، با تیم نوجوانان ایران در مسابقات آسیایی به مقام نایب قهرمانی رسید و با استقلال خوزستان هم فاتح لیگ ایران شد. دلفی در سه چهار سال اخیر عملکرد بسیار خوبی در تیم آبی پوش خوزستانی نشان داد و جزو پدیده های لیگ ایران بود.

 

قرارداد دلفی و باشگاه بلژیکی سه ساله خواهد بود اما در صورت توافق طرفین می تواند به 5 سال افزایش یابد. دلفی 18 ساله اکنون در تیم شارلروا با علی قلی زاده، ماسیمو برونو، ویکتور اوسیمن و... باید رقابت کند و کار سختی برای بازی در ترکیب اصلی دارد.

 

شارلروا در لیگ 16 تیمی بلژیک در جایگاه هشتم قرار دارد اما اختلاف امتیازش با تیم های بالانشین آنچنان زیاد نیست و یاران دلفی و قلی زاده می توانند با درخشش در 7 بازی پایانی، این فاصله را جبران کنند.

دیدگاه‌ها