کد خبر : 1588083 | 11 بهمن 1397 ساعت 01:12 | 42.5K بازدید | 0 دیدگاه

آتالانتا 3-0 یووه: حذف غیرمنتظره بیانکونری از کوپا ایتالیا

یوونتوس در دیداری از سری رقابت های کوپا ایتالیا با نتیجه 3-0 مغلوب آتالانتا شد و از این رقابت ها کنار رفت.

آتالانتا 3-0 یووه: حذف غیرمنتظره بیانکونری از کوپا ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری که در رقابت های این فصل سری آ هنوز شکستی نداشته اند، در دیدار امشب مقابل آتالانتا نمایش ضعیفی ارائه دادند و با سه گل شکست خوردند. 

آتالانتا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بود اما نتوانست موقعیت ویژه ای روی دروازه یووه ایجاد کند. در دقیقه 12، کریس رونالدو صاحب یک موقعیت خوب شد اما نتوانست ضربه نهایی را بزند؛ ضمن اینکه در نهایت پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت.

در ادامه بازی متعادل شد و هر دو تیم موقعیت هایی روی دروازه هم ایجاد کردند که هیچ یک تبدیل به گل نشد. در دقیقه 24، چیزی نمانده بود که ضربه گومز، آتالانتا را پپش بیندازد اما شیرجه به موقعیت شزنی، دروازه یوونتوس را نجات داد.

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 37، سرانجام این تیم میزبان بود که به گل رسید. کانسلو که به جای کیه لینی مصدوم به بازی رفته بود، پشت محوطه جریمه توپ را از دست داد و کاستانیه بعد از یک پیشروی خوب، با ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه یوونتوس فرستاد.

بازیکنان یوونتوس هنوز از شوک این گل خارج نشده بودند که در دقیقه 39 گل دوم را دریافت کردند. روی یک حمله تیمی عالی بود که زاپاتا با پاس پاشالیچ صاحب توپ شد و بعد از یک چرخش دیدنی، با ضربه ای تماشایی، دروازه یووه را باز کرد.

در دقایق پایانی این یوونتوسی ها بودند که برای جبران گل های خورده پیش کشیدند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.

نیمه دوم را یوونتوسی ها بهتر آغاز کردند و در دقایق اول یکی دو موقعیت خوب هم روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند.

در ادامه بازی برای دقایقی متعادل شد اما باز هم این بازیکنان یوونتوس بودند که برای جبران گل های خورده، تلاش بیشتری می کردند. در دقیقه 68، خدیرا می توانست یکی از گل های خورده را جبران کند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

حملات یووه ادامه داشت اما حملات این تیم یکی بعد از دیگری از دست می رفت و در مقابل این آتالانتا بود که در دقیقه 86 به گل سوم رسید. این بار روی پاس رو به عقب اشتباه دی شیلیو بود که زاپاتا با شزنی تک به تک شد و بعد از پشت سر گذاشتن او، به راحتی دروازه را باز کرد.

در دقایق پایانی رونالدو می توانست سنگینی شکست یووه را کم کند اما ضربه والی او روی ارسال برناردسکی، از بالای دروازه به بیرون رفت تا یوونتوس با یک شکست سنگین، از دور رقابت های کوپا ایتالیا کنار برود.

دیدگاه‌ها