کد خبر : 1588103 | 11 بهمن 1397 ساعت 09:14 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: می توانستیم زودتر کار را تمام کنیم

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، به تمجید از عملکرد یسپر سیله سن، دروازه بان هلندی تیمش پرداخت.

والورده: می توانستیم زودتر کار را تمام کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با برتری پرگل 1-6 مقابل سویا، موفق به جبران شکست دور رفت شده و برای نهمین بار متوالی به نیمه نهایی کوپا دل ری صعود کرد تا از این حیث رکورددار شود.

 

والورده گفت: "شاید گاهی اوقات اینگونه از شرایط تقسیر شود که چیزی را فدای چیز دیگری می کنیم اما رویای ما قهرمانی در تمامی مسابقات است و بازی کردن در کوپا دل ری باعث هیجان زده شدن ما می شود.

 

1376991

 

همیشه مسابقه هایی نیز وجود دارند که در آن همه چیز به سود شما یا علیه شما اتفاق می افتد. در بازی رفت ما علیرغم موقعیت های خوبی که داشتیم موفق به گلزنی نشدیم و در نیمه دوم با ارائه عملکردی خوب نیمه دوم ما را شکست داد.

 

در بازی برگشت نیز ما موفق شدیم خیلی زود به گل اول برسیم و بعد از زدن گل دوم نیز یسپر سیله سن با عکس العملی خوب دروازه بارسا را نجات داد. در ادامه موفق شدیم 1-4 از حریف پیش افتیم و با توجه به جلو کشیدن سویا، شرایط را به سود خودمان تغییر دهیم اما ما می توانستیم زودتر نیز کار را تمام کنیم.

 

ما دو دروازه بان بزرگ داریم و سیله سن در سطح فوق العاده ای قرار دارد. ما بسیار خوش شانس هستیم که او را در ترکیب داریم و بیشتر موفقیت هایی که ما اخیرا به دست آورده ایم به خاطر درخشش دروازه بان هایمان است."

دیدگاه‌ها