کد خبر : 1588165 | 11 بهمن 1397 ساعت 12:57 | 70.8K بازدید | 0 دیدگاه

داوری به عضویت تیم رودوایس درآمد

دروازه بان ایران در جام جهانی در لیگ 4 آلمان

گلر سابق تیم ملی فوتبال ایران، امروز به عضویت تیم رودوایس آلمان از تیم های حاضر در لیگ دسته چهارم درآمد.

دروازه بان ایران در جام جهانی در لیگ 4 آلمان

به گزارش "ورزش سه"، دانیال داوری، دروازه بان دورگه ایرانی – آلمانی، بود که در یک سال منتهی به حضور تیم ملی ایران در جام جهانی برزیل منجر به افتادن اتفاقاتی شد. دروازه بان وقت تیم اینتراخت برانشوائگ که در بوندس لیگای دو درخشیده بود در آن زمان موفق شده بود خود را به بوندس لیگای اصلی برساند و از طرفی نیز با پیشنهاد و پیگیری مداوم مسئولان تیم ملی و فدراسیون فوتبال، رویای حضور در جام جهانی را نیز در یک قدمی خود می دید.

 

دانیال در نهایت به پیشنهاد ایران برای حضور در تیم ملی پاسخ مثبت داد و خود را به اردوهای آماده سازی جهت حضور در جام جهانی رساند اما هرگز نتوانست کیفیت یک دروازه درجه یک را به سرمربی تیم ملی از خود نشان دهد و به همین دلیل در هر سه دیدار تیم ملی در جام جهانی برزیل روی نیمکت تیم ملی نشست. پس از این اتفاق گویا همه چیز برای گلر ایران در جام جهانی تیره و تار شده باشد او آرام آرام رو به عقب رفت تا خبر انتقال او به یک تیم آلمانی در دسته چهارم لیگ فوتبال این کشور همه هواداران تیم ملی را ناراحت کرد. دانیال داوری به گلری که چهار سال پیش تجربه حضور در جام جهانی را به کارنامه خود اضافه کرد پس از مدت ها بی خبری، امروز با تیم رودوایس آلمان قرارداد بست.

 

علاوه بر اینتراخت برانشوائگ، دوئیسبورگ و آرمینیا بیله فلد آلمان و گراس هاپرز سوئیس از جمله تیم هایی بودند که دانیال داوری پیش از این برای آنها به میدان رفت.

دیدگاه‌ها