کد خبر : 1588185 | 11 بهمن 1397 ساعت 14:46 | 35.1K بازدید | 0 دیدگاه

شکایت اماراتی ها برای تغییر نتیجه

در فاصله 24 ساعت به شروع دیدار فینال جام ملت های آسیا اماراتی ها با شکایت از دو بازیکن قطری امیدوارند تا نتیجه دیدار برگردانند .

شکایت اماراتی ها برای تغییر نتیجه

به گزارش "ورزش سه"،  در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا دو تیم امارات و قطر در یک دیدار حیثیتی و حساس به مصاف هم رفتند که دراین دیدار قطر با 4 گل امارات را در هم کوبید.


این در شرایطی است که مقامات اماراتی اکنون مدعی شده اند که المعز علی و بسام الراوی که به ترتیب اصلیتی سودانی و عراقی دارند، شرایط لازم برای تغییر ملیت را نداشته اند و بازی کردن آنها برای قطر غیرقانونی است.


اسکات مک اینتایر، خبرنگار استرالیایی AFC در حساب تویترش نسبت به این مسئله چنینی واکنش نشان داده است:


اتحادیه فوتبال امارات در تدارک برای یک ارسال یک اعتراض رسمی به AFC نسبت به حضور غیر قانونی المعز علی و بسام الراوی در تیم ملی قطر است. خبرنگاران محلی مدارکی به من ارائه کرده اند که نشان می دهد مادران این دو بازیکن متولد قطر نیستند. اماراتی ها این شکایت را به AFC ارائه کرده اند و این در حال رسیدگی است.خبربزرگ!


ضمن اینکه شعبه ای از دادگاه بین المللی حکمیت ورزشی (CAS)در رقابت ها حضور دارد و تیم ها می توانند تا سه ساعت بعد از بازی، شکایت خودشان را به آن ارائه بدهند. هرچند با توجه به شرایط و سابقه تورنمنت های بزرگ، بسیار بعید است که در نتیجه دیدار امارات- قطر تغییری ایجاد شود اما شاید همین جوسازی هم باعث به هم خوردن تمرکز قطری ها شود و امارات میزبان را به هدفش که قهرمان نشدن این تیم است، برساند.

 

1378035

 

 

دیدگاه‌ها