کد خبر : 1588256 | 11 بهمن 1397 ساعت 19:15 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

هندرسون:

حیف شد از هدیه سیتی استفاده نکردیم

لیورپول شب گذشته با تساوی در برابر لستر، فرصت افزایش فاصله با سیتی به 7 امتیاز را از دست داد.

حیف شد از هدیه سیتی استفاده نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، چهارشنبه شب سیتی در زمین نیوکاسل 2-1 شکست خورد تا بهترین فرصت برای لیورپول مهیا شود که در صدر جدول فاصله را افزایش دهد اما شاگردان یورگن کلوپ در شب سرد و برفی آنفیلد نتوانستند از سد لسترسیتی عبور کنند و با وجود اینکه خیلی زود با گل سانه پیش افتادند، اما مگوایر گل تساوی را دقیقه 46 به ثمر رساند و همین نتیجه تا پایان باقی ماند.

در هر صورت با همین تساوی هم لیورپول حالا 5 امتیاز بیشتر از منچسترسیتی دارد و همچنان بخت اول قهرمانی محسوب می شود.

 

 

1377963

 

 

جوردن هندرسون در مورد این بازی به وبسایت لیورپول گفت:« قطعا کمی ناامید شدیم چرا که هدف مان کسب سه امتیاز بود ولی لستر تیم خوبی است و برای ما مشکل ساز شد. معتقدم باید همین یک امتیاز را غنیمت بشماریم و خیلی سریع برای بازی بعد خودمان را مهیا کنیم؛ هرچند حیف شد که از هدیه سیتی استفاده نکردیم.

بازی را خوب شروع کردیم و به یک گل هم رسیدیم ولی در ادامه از موقعیت های مان استفاده نکردیم. باید گل دوم را می زدیم اما گل دقایق پایانی نیمه اول، ما را شوکه کرد.»

 

کاپیتان لیورپول ادامه داد:« نیمه دوم فرصت این را داشتیم تا به گل دوم برسیم ولی نتوانستیم مقابل دروازه لستر خوب عمل کنیم و در موقعیت سازی ضعیف بودیم. می دانم که می توانیم بسیار بهتر از اینها بازی کنیم و باید برای بازی با وستهام سطح بازی مان را بالاتر ببریم. فرصت برای ریکاوری اندک است و وستهام هم یک حریف سخت؛ ولی پیروزی در این بازی می تواند تساوی مقابل لستر را به دست فراموشی بسپارد.»

دیدگاه‌ها