کد خبر : 1588331 | 12 بهمن 1397 ساعت 08:55 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

اسپالتی: اینتر و لاتزیو کاملاً برابر بودند

لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر میلان، که تیمش دیروز در یک‌چهارم نهایی کوپا ایتالیا در ضربات پنالتی به لاتزیو باخت و حذف شد می‌گوید بازی کاملا برابر بوده و تیم او در انتها با بدشانسی شکست خورده است.

اسپالتی: اینتر و لاتزیو کاملاً برابر بودند

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان و لاتزیو دیروز در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا، موسوم به کوپا ایتالیا، در زمین اینتر به مصاف هم رفتند. بازی در وقتهای قانونی با تساوی بدون گل به پایان رسید. اما بعد از گل جیرو ایموبیله، ستاره لاتزیو در دقیقه 108 بازی در آخرین لحظات تلف شده وقت اضافه دوم، در دقیقه 120+5 این مائورو ایکاردی بود که از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند تا  ضربات پنالتی، برنده این بازی را مشخص کند. در ضربات پنالتی این لاتزیو بود که 4-3 به پیروزی رسید و به مرحله بعدی راه یافت.

 

اسپالتی بعد از بازی درحالیکه خشمگین بود به خبرنگاران گفت:" یک لطفی بکنید و از کس دیگری بپرسید که آیا آن ضربه پنالتی بود یا نبود. وقتی یک نفر درون محوطه جریمه بازیکنی را مشت می‌زند این مسلما پنالتی است. بهتر است اینجا راجع به روند بازی صحبت کنیم. من در مقامی نیستم که درباره این اتفاقات داوری اظهارنظر کنم".

 

1362887

 

اسپالتی در ادامه گفت:" ما در ابتدای بازی کمی تنش داشتیم ولی بعد کم کم و به تدریج بهتر بازی کردیم. ما تا پایان بازی خوب کار کردیم ولی در دقایق پایانی کمی نظم تیمی‌مان را از دست دادیم، چیزی که در مقابل لاتزیو به هیچ وجه نباید اتفاق بیفتد. ما در پاسکاری‌ها دقت کامل نداشتیم و با توجه به دفاع فشرده لاتزیو عدم دقت در پاسکاری‌ها باعث شد نتوانیم در فاز تهاجمی چندان موفق عمل کنیم".

 

اسپالتی در ادامه اظهاراتش اضافه کرد:" به اعتقاد من در این بازی هر دو تیم کاملاً از هر نظر برابر بودند و در نتیجه راهی به جز ضربات پنالتی برای تعیین تیم پیروز میدان وجود نداشت".

 

دیدگاه‌ها