کد خبر : 1588375 | 12 بهمن 1397 ساعت 12:52 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

آرین روبن هم مثل اینیستا به ژاپن می‌رود؟

بعد از آنکه آرین روبن، وینگر هلندی کهنه‌کار بایرن مونیخ اعلام کرد این فصل آخرین فصل حضور او در بایرن خواهد بود، باشگاه ژاپنی اف‌سی توکیو از تمایل برای جذب روبن خبر داد.

آرین روبن هم مثل اینیستا به ژاپن می‌رود؟

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرده که در تابستان پیش رو، تغیرات زیادی در ترکیب این تیم بوجود خواهد آمد. بعد از انتقال ساندرو واگنر مهاجم بایرن به لیگ چین که چند روز پیش اتفاق افتاد، حالا رسانه‌های آلمانی می‌گویند آرین روبن، که چندی پیش گفته بود این فصل آخرین فصل حضورش در بایرن خواهد بود، هم با پیشنهاد اف‌سی توکیو مواجه شده است.

 

از قرارداد آرین روبن با بایرن مونیخ تنها 6 ماه باقی مانده و او طبق قرارداد می‌تواند از حالا با باشگاه‌های احتمالی که خواهان جذبش هستند مذاکره کند. رسانه‌های آلمانی به خبر منتشر شده در تایمز ژاپن اشاره کردند که در آن، یکی از مدیران باشگاه اف سی توکیو، تمایل این باشگاه به جذب روبن را تایید کرده بود.

 

1359766

 

ژاپن در سالهای اخیر به مقصد جذابی برای فوتبالیست‌های بزرگی که سالهای پایانی دوران ورزشی‌‌شان را سپری می‌کنند تبدیل شده است و کسانی مثل داوید ویا، لوکاس پودولسکی، آندرس اینیستا و فرناندو تورس، به باشگاه‌های حاضر در لیگ این کشور منتقل شده‌اند.

 

البته اف‌سی توکیو تنها باشگاهی نیست که با آرین روبن مرتبط شده است. بعد از آنکه وینگر هلندی اعلام کرد این فصل آخرین فصل حضورش در بایرن خواهد بود، شایعاتی درباره ابراز تمایل چند باشگاه اروپایی به جذب او مطرح شده بود. از جمله این باشگاه‌ها می‌توان به اینترمیلان و آیندهوون اشاره کرد.

 

باید منتظر ماند و دید آیا آرین روبن بعد از سالها درخشش با پیراهن بایرن مونیخ، راهی ژاپن و اف‌سی توکیو خواهد شد یا سالهای آخر فوتبال خود را در اروپا سپری خواهد کرد؟

 

 

دیدگاه‌ها