کد خبر : 1588377 | 12 بهمن 1397 ساعت 12:55 | 141K بازدید | 0 دیدگاه

شیرین، مثل کیک تولد 19 سالگی

پسر هزاره سوم؛ رقیب مدعیان تیم برانکو!

شیرینی گل دقیقه 93 سعید کریمی به سپیدرود، حتی از شیرینی کیک تولد 19 سالگی اش که ساعاتی پس از گل در مقابل آن عکس یادگاری گرفت هم بیشتر بود.

پسر هزاره سوم؛ رقیب مدعیان تیم برانکو!

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت با نفرات جدید نمایشی قابل تحسین در بازی با سپیدرود ارائه کردند اما برای شادی پس از گل 93 دقیقه صبر کردند تا این که سرانجام سعید کریمی جوان، گل را به ثمر رساند و پرسپولیس را به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی رساند. سعید کریمی که در خرداد 97 پرسپولیسی شده بود، یک نیم فصل بیرون نشست اما به محض ورود به ترکیب نشان داد که فوتبالیستی توانا، با قدرت تمام کنندگی بسیار بالا است و می تواند رقیبی جدی برای تمام مهاجمان نامدار و مدعی تیم پرسپولیس باشد.

 

کریمی که از جوانان ذوب آهن به فوتبال ایران معرفی شد، در نوجوانی به پیراهن تیم های ملی پایه گلزنی به اسپانیا را هم تجربه کرد اما لحظه ویژه برای او زمانی بود که با عقد قراردادی 4 ساله به پرسپولیس پیوست تا با پیراهن سرخ این تیم، اولین تجربه بازی در تیم بزرگسالان را تجربه کند.

 

این مهاجم حالا 19 ساله، در نیم فصل اول همچون مهدی شریفی بیرون نشست ولی سکونشینی او کمتر از مهاجم سابق سپاهان سروصدا کرد. اما نخستین نمایش این بازیکن در تیم پرسپولیس بهتر از شریفی بود و چه بازی با اوپن پاگشای او به حساب آورده شود و چه مسابقه با سپیدرود، می تواند درستی این ادعا را ثابت کرد.

 

سعید کریمی در دقیقه 78 به جای سیامک نعمتی وارد شد و در خط حمله قرار گرفت و سرانجام در دقیقه 93 آن چه را که برانکو از می خواست را انجام داد. هرچند که گلش در مقابل دروازه خالی به ثمر رسید، اما به هر حال گل به نام او ثبت شد و نامش به گوش هواداران خورد.

 

مهاجم 187 سانتی متری پرسپولیس اگرچه حملات پرتعداد تیم برانکو را به ثمر رساند و اگرچه اکنون آلترناتیوی جدی برای علیپور، شریفی و بودیمیر به حساب می آید، اما به خوبی می داند در تیم پرسپولیس فاصله زمانی اوج تا قعر بسیار کم است و همانطور که این گل یک شبه او را به طرفداران سرخ به نیکی شناساند، ممکن است یک فرصت سوزی نیز این نام نیک را به خطر بیاندازد. بنابراین رقیبِ مدعیانِ باتجربه خط حمله پرسپولیس، همانطور که با 9 ماه تمرین نظر برانکو را به خود جلب کرد، باید همین راه را ادامه دهد تا اعتماد سرمربی سرخ ها را بیش از این مال خود کند و به جایگاهی که می خواهد، برسد.

 

ساعاتی پس از گل صعود، پسر متولد 2000 در کنار شیری و نوراللهی جشن تولد خود را برگزار کرد و بدون شک خودش هم می تواند تائید کند که این شیرین ترین جشن تولد او بوده است.

دیدگاه‌ها