کد خبر : 1588401 | 12 بهمن 1397 ساعت 15:00 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

سه گانه را می خواهیم

سوارز: شب 6-1 مقابل PSG تکرارشدنی نیست

بارسا که پس از شکست 2-0 از سویا در کوپا دل ری به نظر حذف شده می رسید، در بازی برگشت جبران مافات کرد.

سوارز: شب 6-1 مقابل PSG تکرارشدنی نیست

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، بارسلونا 6-1 سویا را در هم کوبید تا یک بار دیگر به نیمه نهایی کوپا دل ری برسد و شانس کسب سه گانه برای این تیم محفوظ باشد.

 

 

 

1350567

 

 

لوئیس سوارز، مهاجم بارسا نقش تعیین کننده ای در بازگشت باشکوه بارسا داشت. او که یکی از شش گل تیمش را به ثمر رساند، به موندودپورتیوو گفت:« انگیزه بالایی برای جبران داشتیم و بسیار خوشحالم که موفق شدیم نتیجه را برگردانیم. با حمایت هواداران یک شب باشکوه دیگر را رقم زدیم. به خودمان اطمینان داشتیم و می دانستیم که قدرت خلق یک شب جادویی دیگر را داریم.»

 

6-1 سویا مثل 6-1 پی اس جی:« البته از لحاظ نتیجه بله ولی واقعیت این است که نمی توان این دو شب را با هم مقایسه کرد. بازی رفت را 2-0 به سویا باخته بودیم که نتیجه ای قابل جبران است و با توجه به کیفیتی که داریم، خوشبین به جبران بودیم. ضمن اینکه بازی هم از یک چهارم نهایی کوپا دل ری بود ولی مقابل پی اس جی بازی رفت را 4-0 واگذار کرده بودیم و بازی هم در یک هشتم لیگ قهرمانان برابر یکی از نامزدهای قهرمانی بود. شب برتری 6-1 بر پی اس جی را دیگر به سختی میتوان تکرار کرد.»

 

سه گانه:« ما هر فصل را با هدف کسب تمام جام ها شروع می کنیم. این وظیفه روی دوش ماست و از لحاظ ذهنی نیز در بارسلونا باید برای کسب تمام جام ها خودتان را آماده کنید. در کوپا دل ری به نیمه نهایی رسیده ایم. در لالیگا فاصله 5 امتیازی با اتلتیکو داریم و نباید این شرایط خوب را خراب کنیم. در لیگ قهرمانان نیز دیگر آنقدر با تجربه شده ایم تا یک شب کابوس وار مانند رم رقم زده نشود. ما تمام جام ها را می خواهیم و حالا به سه گانه خوشبین تر هم شده ایم.»

دیدگاه‌ها