کد خبر : 1588451 | 12 بهمن 1397 ساعت 17:04 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

ایرانی‌ها به دنبال فروش بلیت بازی فینال!

هواداران ایرانی حاضر در امارات امروز سفر کوتاهی به ابوظبی داشتند تا در مقابل ورزشگاه اسپورت سیتی بن زاید ابوظبی بلیت‌های خریداری شده برای فینال را به فروش برسانند.

ایرانی‌ها به دنبال فروش بلیت بازی فینال!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تیم ملی فوتبال ایران با دو پیروزی پرگل در مرحله پلی آف امیدهای صدها طرفدار را برای حضور در فینال بالا برده بود، تعدادی از علاقمندان فوتبال  اقدام به خرید زودهنگام بازی فینال کرده بودند که با عدم صعود ایران به فینال آنها علاقه ای به حضور در ورزشگاه ندارند.


امروز چند هوادار ایرانی در محوطه ورزشگاه اسپورت سیتی بن زاید حضور پیدا کردند تا این بلیت‌ها را به فروش برسانند و از ضرر خود کم کنند اما بلیت به اندازه کافی در گیشه ها موجود است و هنوز مشتری خاصی برای فروشندگان ناکام فینال آسیا پیدا نشده است.


اگرچه پیش بینی می شود امروز تماشاگر زیادی به ورزشگاه نیاید اما امارات برای پایان باشکوه میزبانی خوبش از جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امیدوار است علاقمندان به فوتبال سکوهای ورزشگاه را پر کنند.


مهمترین هواداران تیم فوتبال قطر عمانی هایی هستند که در ورزشگاه حضور خواهند داشت و ژاپنی‌ها به جز تعدادی هوادار که دو سکوی ورزشگاه را پر می کنند، چشم انتظار اماراتی‌های میزبان هستند.

دیدگاه‌ها