کد خبر : 1588493 | 12 بهمن 1397 ساعت 18:49 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با هادرسفیلد

ساری: هازارد به بازیکنی دیگر تبدیل شده است

چلسی با مائوریتزیو ساری در لیگ انگلیس روزهای خوبی را تجربه نمی کند و رو به نزول است.

ساری: هازارد به بازیکنی دیگر تبدیل شده است

به گزارش "ورزش سه"، شکست سنگین 4-0 برابر بورنموث سبب شد تا آبی ها جایگاه چهارمی خود را به آرسنال بدهند. در جریان آن بازی؛ مائوریتزیو ساری به شدت از عملکرد بازیکنانش شاکی بود و پس از اتمام مسابقه، 50 دقیقه با بازیکنانش در رختکن صحبت کرد.

ساری پیش از این در یکی از نشست های خبری خود به شکل مستقیم از برخی ستاره های تیمش از جمله هازارد انتقاد کرده و ذهنیت شان را زیر سوال برده بود.

 

 

1375737

 

 

سرمربی ایتالیایی در نشست خبری بازی با هادرسفیلد گفت:« من به بازیکنی حمله نکردم و کسی را هم سرزنش نمی کنم. هدف از صحبت با بازیکنان، درک برخی مسائل بود. نظرم این بود که شاید قادر به ایجاد انگیزه در بازیکنانم نیستم و اگر اینطور است از زبان خودشان بشنوم. وقتی اوضاع خوب پیش نمی رود، یا مقصر مربی است، یا بازیکن یا مدیریت.

قطعا مشکل ما از جانب مدیریت نیست پس اینجا یا تقصیرات متوجه من است یا بازیکنان. شاید من یک جای راه را اشتباه رفته ام. من به عنوان مربی باید تیمی با انگیزه را به زمین بفرستم و این بخشی از شغل من است. هدفم تغییر ذهنیت بازیکنانم است.»

 

ساری ادامه داد:« سبک فوتبالی که من می پسندم، مبتنی بر همکاری بین بازیکنان در زمین است؛ پس باید با بازیکنانم صحبت کنم و آن ها را بیش از چیزی که الان انجام می دهند، در مسائل درگیر کنم. در فاز هجومی، بازیکنانی داریم که انفرادی عمل می کنند و تغییر دادن آن ها آسان نیست.

وقتی بازیکنان هجومی ما در نزدیکی محوطه جریمه می ایستند، برای مدافعان حریف دفاع کردن آسان می شود. لازم است باز شوند و در عرض بهتر کار کنند. باید چیزی که پیش از این در ذهن بازیکنان درباره حمله کردن شکل گرفته را تغییر دهم. راه درازی در پیش است اما تلاش من بر عوض کردن آن خواهد بود. می خواهم گلزنی کنیم و اگر گل نیز دریافت کردیم، واکنش مناسبی نسبت به آن داشته باشیم.»

 

شرایط هازارد:« فکر می کنم عوض شده است. هازارد قبلا عادت داشته تا به صورت فردی بازی کند اما حالا باید تیمی کار کند و به بازیکنی دیگری تبدیل شده است. تغییر ساده ای نیست اما حالا آماده تر شده است. از لحاظ کیفیت فوق العاده است و می تواند از لحاظ تاکتیکی نیز بهتر باشد.» 

 

 

1368902

دیدگاه‌ها