کد خبر : 1588502 | 12 بهمن 1397 ساعت 19:15 | 42.6K بازدید | 0 دیدگاه

با کمک ژاپنی ها؛

قطری ها به رکورد منصور رشیدی نرسیدند

تیم ملی قطر با دریافت اولین گل برابر ژاپن نتوانست در تمامی مسابقات کلین شیت کند.

قطری ها به رکورد منصور رشیدی نرسیدند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی قطر که در مسابقات جام ملت های آسیا با درخشش خود توانسته بود بیشتر رکوردها را جا به جا کرده و به نام خود بزند، در شکست رکورد تیم ملی ایران در عملکرد دفاعی ناکام ماند و رشیدی همچنان رکورد منحصر به فرد خود را حفظ کرده است.


منصور رشیدی دروازه بان تیم ملی ایران در مسابقات جام ملت ها توانست در تمامی مسابقات کلین شیت کند و هیچ گلی را دریافت نکرد تا تیم ملی به قهرمانی برسد و تیم ملی قطر نیز کمتر از 30 دقیقه تا چنین اتفاقی فاصله داشت اما در نهایت بازیکنان ژاپن موفق به گلزنی برابر این تیم شدند.


تاکومی مینامینو بازیکن تیم ملی ژاپن در این دیدار با فرار در عمق دفاع حریف موفق شد موقعیت تک به تک به دست آمده را تبدیل به گل کند تا در روزی که همه قطری ها شادترین مردم دنیا هستند، دروازه بان این تیم، سعد الشیب با اندکی حسرت و ناراحتی پا به جشن بزرگ فوتبال این کشور بگذارد.


به این ترتیب تیم ملی قطر که رکوردهای زیادی را جا به جا کرده بود و برابر عربستان، عراق، کره جنوبی و امارات قدرتمند موفق به کلین شیت شده بود، در نهایت در دیدار فینال یک مرتبه دروازه خود را باز شده دید تا حالا رشیدی تنها دروازه بانی باشد که یک دوره مسابقات را با کلین شیت صد در صدی به پایان رسانده باشد.

 

دیدگاه‌ها