کد خبر : 1588542 | 12 بهمن 1397 ساعت 21:08 | 42.5K بازدید | 0 دیدگاه

سانچس: ژاوی می‌تواند همه بازی های ما را پیش بینی کند

فیلیکس سانچس، سرمربی تیم ملی قطر، پس از پیروزی 3-1 تیمش مقابل ژاپن در فینال جام ملت های آسیا، انسجام تیمش را عامل این موفقیت دانست.

سانچس: ژاوی می‌تواند همه بازی های ما را پیش بینی کند

به گزارش "ورزش سه"، قطری ها که با اقتدار و 6 پیروزی پیاپی و بدون گل خورده به فینال رسیده بودند، در دیدار امشب مقابل ژاپن هم نمایش برتری داشتند و در نهایت توانستند جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

سانچس به خبرنگاران گفت:" ما مقابل یکی از بهترین تیم های آسیا بازی کرد؛ تیمی که در دنیا هم تیم متفاوتی است.

ژاپن فوتبالی هجومی بازی کرد اما مدافعان ما انسجام شان را حفظ کردند. آنها در نیمه دوم به ما فشار آوردند و گل زدند اما ما توانستیم انسجام مان را حفظ کنیم.  

هر دیدار رقابت ها، یک سناریو متفاوت داشت و ما روی هر بازی به طور جدا کار کردیم و توانستیم به نتایجی عالی برسیم. وقتی به فینال رسیدیم، بازیکنان مان احساس خستگی می کردند و کاملا آماده نبودند اما تمام تلاش شان را کردند تا تیم قدرتمند ژاپن را ببرند.

بازیکنان ما از اشتباهات شان در رقابت های زیر 23 سال درس گرفتند. ما در آن رقابت ها، در 5 دیدار پیروز شدیم و یک دیدار را با تساوی به پایان رساندیم اما نتوانستم جام را به دست بیاوریم. در چنین دیدارهایی جزئیات مهم هستند. مقابل ویتنام (در رقابت های زیر 23 ساله ها) 2-1 پیش بودیم اما گل خوردیم ولی امشب توانستیم گل سوم را بزنیم."

او همچنین در مورد پیش بینی ژاوی پیش از شروع رقابت ها که از پیروزی قطر مقابل ژاپن در فینال خبر داده بود، گفت:" با ژاوی تماس خواهم گرفت. او می تواند همه بازی های بعدی ما را پیش بینی کند."

دیدگاه‌ها