کد خبر : 1588590 | 13 بهمن 1397 ساعت 11:13 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه خریدهای بزرگ العربی

مهاجم سوآنزی هم تیمی پورعلی گنجی

یک روز بعد از امضای قرارداد غیرمنتظره با ستاره ایرانی این بار سران باشگاه قطری از دیگر خرید بزرگ زمستانی خود در دوحه رونمایی کردند.

مهاجم سوآنزی هم تیمی پورعلی گنجی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه العربی با حمایت بانک مرکزی دوحه این روزها در بازار زمستانی همه نگاه ها را معطوف به خود کرده است. عقاب های سرخ دوحه بعد از نیم فصل بحرانی این بار برای بازگشت به جمع مدعیان سونامی بزرگی در فهرست نفرات خود ایجاد کردند تا جایی که تعداد خریدهای خارجی سرشناس آنها در این روزها به عدد پنج رسیده است.


مرتضی پورعلی گنجی اولین سورپرایز سران باشگاه العربی بعد از جام ملت های آسیا بود. مدافعی که در دومین تجربه خود در لیگ ستارگان قطر بعد از روزهای درخشان با السد این بار امیدوار است بتواند با العربی دوباره آن خاطرات خوش را تکرار کند. یک روز بعد از معارفه مدافع ملی پوش ایرانی این بار نوبت به سرشناس ترین خرید زمستانی العربی رسید تا همه طرفداران را سورپرایز کند.


ویلفرد بونی مهاجم سرشناس اهل ساحل عاج با سابقه بازی برای تیم های لیون و منچسترسیتی که طی دو فصل گذشته در سوانزی سیتی حضور داشت این بار طی توافق میان دو باشگاه با قراردادی قرضی تا پایان فصل راهی دوحه شد تا جمع خریدهای این باشگاه را کامل کند. این بازیکن بعد از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی در بیمارستان اسپایر از دیروز کار خود را با العربی آغاز کرد.


این در حالی است که باشگاه علاوه بر دو برزیلی، واسکوئز اسپانیایی را نیز از لیگ سوئیس مسافر دوحه کرده بود تا جمع خارجی های خود را برای دو برگشت تکمیل کند.

دیدگاه‌ها