کد خبر : 1588652 | 13 بهمن 1397 ساعت 13:40 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

علیرضا فغانی؛ داور ویدئویی پرسپولیس - پدیده

سیدمهدی سیدعلی دیدار تیم های پرسپولیس و پدیده را قضاوت خواهد کرد و علیرضا فغانی نیز به عنوان داور ویدئویی در این مسابقه حضور خواهد داشت.

علیرضا فغانی؛ داور ویدئویی پرسپولیس - پدیده

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال امروز داوران هفته شانزدهم لیگ برتر را اعلام کرد. هفته شانزدهم لیگ که آغاز نیم فصل دوم به شمار می رود، از روز دوشنبه و با دیدار تیم های پارس جنوبی و فولاد آغاز می شود اما مهم ترین بازی، تقابل صدرنشین های امتیاز یعنی پرسپولیس و پدیده است.

 

این مسابقه از روز چهارشنبه ساعت 17:00 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. طبق اعلام فدراسیون فوتبال، داور وسط این مسابقه سیدمهدی سیدعلی داور 40 ساله اهل تهران خواهد بود. سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم کمک های یک و دو سیدعلی خواهند بود. همچنین در این بازی داوران پشت دروازه (اضافی) و همچنین داور ویدئویی نیز حضور خواهند داشت.

 

سیدرضا مهدوی و امیر عرب براقی داوران پشت دروازه هستند که داوران اضافی خوانده می شوند. علیرضا فغانی نیز به عنوان داور ویدئویی در این بازی حضور خواهد داشت. این اولین باری است که یک دیدار در فوتبال ایران با داور ویدئویی قضاوت می شود.

 

نکته جالب این که روز قبل از بازی پرسپولیس و پدیده، علیرضا فغانی در ورزشگاه سردار جنگل رشت بازی سپیدرود و سایپا را به عنوان داور وسط داوری خواهد کرد.

دیدگاه‌ها