کد خبر : 1588678 | 13 بهمن 1397 ساعت 15:01 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

12 بازمانده از شب رویایی رئال مورینیو در نوکمپ

از آخرین ال کلاسیکویی که در نیمه نهایی کوپا دل ری برگزار شده، تنها 12 بازیکن از رئال و بارسا هنوز در دو تیم حضور دارند.

12 بازمانده از شب رویایی رئال مورینیو در نوکمپ

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته قرعه کشی نیمه نهایی کوپا دل ری برگزار شد و شاهد دو ال کلاسیکوی جذاب خواهیم بود. چهارشنبه در نوکمپ بارسا میزبان رئال است و سه هفته بعد بازی برگشت در برنابئو برگزار خواهد شد.

از آخرین بار که دو تیم در این مرحله به مصاف هم رفته اند، شش سال می گذرد. بازی رفت در برنابئو 1-1 مساوی شد و در بازی برگشت رئال در نوکمپ با هدایت مورینیو 1-3 پیروز و راهی فینال شد. در آن بازی مربی بارسا جوردی رورا بود و تیتو ویلانووا به دلیل شدت گرفتن بیماری سرطان توانایی حضور در تمرینات بارسا را نداشت.

 

 

1378574

 

 

ستاره هر دو بازی رفت و برگشت شش سال پیش، رافا واران بود که موفق شد هم مسی را مهار کند و در هر دو بازی نیز موفق به گلزنی شد. با همان درخشش بود که واران توانست جای په په را در ترکیب ثابت بگیرد.

 

 ار آن دو بازی تنها 12 بازیکن هنوز در دو تیم حضور دارند. راموس، واران، ناچو، مارسلو، مودریچ، کاسیمیرو و بنزما از رئال و آلبا، بوسکتس، پیکه، سرجی روبرتو و مسی از بارسلونا.

رئال با وجود صعود به فینال در بازی نهایی مغلوب اتلتیکو شد و فصل را بدون جام به اتمام رساند. همکاری مورینیو با رئال نیز پس از سه سال به اتمام رسید.

 

دیدگاه‌ها