کد خبر : 1588755 | 13 بهمن 1397 ساعت 19:56 | 40.3K بازدید | 0 دیدگاه

حسین پاپی آخرین خروجی لیست سپاهان شد

حسین پاپی یکی از کاپیتان های تیم فوتبال سپاهان آخرین بازیکنی لقب گرفت که از لیست سپاهان برای نیم فصل دوم مسابقات کنار گذاشته شد.

حسین پاپی آخرین خروجی لیست سپاهان شد

به گزارش "ورزش سه"، جذب 5 بازیکن و خروج تنها یک بازیکن طی پنجره تابستانی طلایی پوشان سبب شد تا امیرقلعه نویی مجبور به خارج کردن یک بازیکن از لیست بزرگسالان تیم باشد که نباید از عدد 18 تجاوز کند.

امروز سه بازیکن زیر 23 سال از سپاهان راهی تیم های دیگر شدند تا به صورت قرضی در نیم فصل دوم برای تیم های دیگر بازی کنند ولی سپاهان باید یک بازیکن بزرگسال دیگر را هم از لیست خود خارج می کرد که با توجه به بررسی های امیرقلعه نویی؛  حسین پاپی به عنوان یک سپاهانی اصیل  پیش قدم شد تا سپاهان ۱۸ بازیکن نهایی اش را بشناسد.


براین اساس پاپی که قدیمی ترین بازیکن سپاهان به شمار می رود و پانزدهمین فصل حضور خود را در این باشگاه تجربه می کند، نیم فصل از فوتبال دور می شود تا  فصل آینده به فهرست تیم بازگردانده شود. به در خواست قلعه نویی ، حسین پاپی تا پایان فصل در کنار تیم خواهد ماند.

 

طی روزهای گذشته از محمد ابراهیمی و خالد شفیعی به عنوان بازیکنانی که احتمال داشت از لیست کنار گذاشته شوند، نام برده شد ولی در نهایت حسین پاپی با توجه به شرایط سپاهان از تیم کنار رفت.

دیدگاه‌ها