کد خبر : 1588764 | 13 بهمن 1397 ساعت 20:21 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی 5 - 0 هادرسفیلد؛ عقده گشایی در استمفوردبریج

چلسی موفق شد با ارائه نمایشی فوق العاده، با 5 گل هادرسفیلد را مغلوب کند.

چلسی 5 - 0 هادرسفیلد؛ عقده گشایی در استمفوردبریج

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که هفته قبل در شبی عجیب با 4 گل مغلوب بورنموث شده بود، امشب آن شکست را تلافی کرده و موفق شد با درخشش گونسالو ایگواین و ادن هازارد، با 5 گل هادرسفیلد نگون بخت را شکست دهد.

 

هادرسفیلد بازی را بهتر آغاز کرده و در دقایق ابتدایی تا آستانه زدن گل اول هم پیش رفت اما ضربه سر موی در مقابل دروازه با بدشانسی به بیرون رفت. در ادامه چلسی بازی را در دست گرفت و در دقیقه 10 و روی پاس هازارد به ایگواین می توانست به گل برسد اما ضربه والی مهاجم 31 ساله به بیرون رفت.

 

دو دقیقه بعد خود ادن هازارد با ضربه ای محکم از پشت محوطه دروازه هادرسفیلد را تهدید کرد اما شوت او با عکس العمل لوسل همراه شد.

 

1378648

 

1378650

 

اما در دقیقه 17 و با ارسال عمقی کانته، ایگواین با یک ضربه فوق العاده به طاق دروازه هادرسفیلد موفق شد گل اول چلسی را به ثمر برساند.

 

لحظاتی بعد و روی ارسال زمینی آلونسو، ایگواین تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت اما ضربه او راهی به دروازه هادرسفیلد نیافت. در دقیقه 33 و روی ارسال ویلیان، داوید لوییز با یک ضربه سر محکم می توانست زننده گل دوم لقب گیرد اما ضربه او به بیرون رفت.

 

در اواخر نیمه اول حملات چلسی ادامه یافت و در نهایت این تیم در دقیقه 45 و با متوقف شدن آسپلیکوئتا، این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد که ادن هازارد آن را تبدیل به گل کرد و چلسی با برتری 0-2 راهی رختکن شد.

 

1378671

 

اولین فرصت نیمه دوم در دقیقه 51 برای چلسی ایجاد شد اما ضربه ویلیان روی پاس ایگواین با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

اما با ادامه حملات میزبان، این تیم در دقیقه 65 به گل سوم رسید. پاس راس بارکلی در محوطه به هازارد رسید تا او بعد از جا گذاشتن لوسل، گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

 

1378673

 

اما 3 دقیقه بعد و روی پاس کانته، ایگواین موفق شد با یک ضربه فوق العاده و محکم از پشت محوطه، به زیبایی گل چهارم تیمش را نیز وارد دروازه هادرسفیلد کند.

 

در دقیقه 75 ایگواین فرصت خوبی برای ثبت هت تریک داشت اما ضربه او در مقابل دروازه بعد از برخورد به شیندر راهی بیرون شد.

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 86، داوید لوییز موفق شد با ارسال ویلیان و یک ضربه سر محکم، گل پنجم را نیز به ثمر برساند و چلسی در نهایت با 5 گل موفق به غلبه بر هادرسفیلد شود.

دیدگاه‌ها