کد خبر : 1588776 | 13 بهمن 1397 ساعت 21:02 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

نقش جادوگر در روز بی حاشیه سیدجلال در رشت

سیدجلال حسینی برخلاف بازی‌های قبلی روز کم حاشیه‌تری در رشت پشت سر گذاشت و کمتر مورد هجمه و ... هواداران سپیدرودی قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، ماجراهای می‌توان گفت بی‌اساس بین رشت و انزلی که طی سال‌های اخیر باعث حواشی و درگیری بزرگی بین هواداران دو طیف شده، بارها بازیکنان با اصالت این دو شهر را با حاشیه مواجه کرده و آنها در دیدارهایی که مقابل این هواداران برگزار کرده‌اند، بازی سختی را نه در زمین که روی سکوها پشت سر گذاشته‌اند.


یکی از بازیکنانی که همواره طی سالیان اخیر قربانی این اتفاقات شده، سیدجلال حسینی، کاپیتان باتجربه پرسپولیس و سابق تیم ملی است. مدافع پرسپولیس اما اینبار در جدال با سپیدرود جو کمتری را روی سکوها علیه خود دید و توانست با فراغ بال و در احترام کامل به بازی بپردازد. علی کریمی، مرد مورد اعتماد سپیدرودی‌ها البته در این اتفاق نقش پررنگی داشت و در همان ابتدای بازی با استقبال ویژه از سیدجلال حسینی و درخواست از سکوها مانع از شکل گیری اتفاقات و شعارهای غیراخلاقی روی سکوها شد تا هواداران رشتی تنها با حمایت ویژه از تیم خود باعث شکل گرفتن یکی از بازی‌های قابل احترام از سوی بازیکنان تیم خود شوند و در پایان بازی نیز آنها را با امیدواری بزرگی نسبت به آینده همراه کردند.

 

1378689

 

1378690

دیدگاه‌ها