کد خبر : 1588813 | 14 بهمن 1397 ساعت 00:20 | 45.9K بازدید | 0 دیدگاه

پس از توقف خانگی برابر والنسیا

والورده: مصدومیت مسی؟ تا فردا صبر کنید

بارسلونا امشب در نوکمپ برابر والنسیا با تساوی 2-2 متوقف شد.

والورده: مصدومیت مسی؟ تا فردا صبر کنید

به گزارش "ورزش سه"، آبی اناری ها ابتدا دو گل عقب افتادند ولی به لطف دبل مسی در نهایت کار به تساوی کشیده شد. این برای هفتمین بار در فصل جاری بود که بارسا شکست را با تساوی یا برد عوض می کرد. نکته نگران کننده اما مصدومیت مسی در دقیقه 70 بود. هنوز مشخص نیست که وضعیت او برای ال کلاسیکوی چهارشنبه شب چگونه خواهد بود.

 

 

1376991

 

 

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« والنسیا بازی را خیلی خوب شروع کرد اما رفته رفته بر بازی مسلط شدیم و حریف را در زمینش حبس کردیم. برخی مواقع واقعا تعجب می کنید که جریان بازی چگونه به ضرر شما پیش می رود. دو گل بد دریافت کردیم و خوشبختانه توانستیم کار را مساوی کنیم.

بی انگیزگی در لالیگا؟ اصلا اینطور نیست. هر کسی عقیده خود را دارد ولی ما در لالیگا بسیار هم باانگیزه هستیم. هدف ما پیروزی بود ولی برخی مواقع به دلایل مختلف مثل درخشش گلر حریف، اوضاع به نفع شما پیش نمی رود. لالیگا برای ما بسیار مهم است.»

 

 

1378726

 

 

مصدومیت مسی:« باید تا نتیجه آزمایشات پزشکی صبر کنیم. گفته ام که روی مسی تست های دقیقی انجام شود و یک گزارش روشن به دستم برسد. الان نمی دانم شرایط او چگونه است ولی خوشبینم که خیلی جدی نباشد. او به من حرفی از تعویض نزد؛ در غیر این صورت حتما تعویضش می کردم.  ال کلاسیکو؟ قطعا اگر مسی مصدوم باشد، بازی نخواهد کرد.»

 

دمبله:« او یا چهارشنبه در ال کلاسیکو یا هفته بعد در لالیگا به میدان باز می گردد. الان زمان دقیق بازگشتش را نمی دانم.»

 

 

دیدگاه‌ها