کد خبر : 1588931 | 14 بهمن 1397 ساعت 14:11 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان با 10 خرید و فروش کار را تمام کرد

امیرقلعه نویی با خروج 5 بازیکن و ورود 5 بازیکن تیمش را آماده شروع نیم فصل دوم رقابت ها کرد.

سپاهان با 10 خرید و فروش کار را تمام کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان در پنجره زمستانی خیلی زود دست به کار شد و اولین خرید خود را به علی قربانی اختصاص داد تا در نیم فصل دوم مانند اولین دیدار برابر صنعت نفت نگران غیبت استنلی کی روش نباشد.


خرید بعدی طلایی پوشان در پست دفاع چپ بود و محمد مسلمی پور بازیکن سابق تراکتورسازی و امیدهای ایران به طلایی پوشان اضافه شد؛ در ادامه امیرقلعه نویی برای تقویت تیم محمد ابراهیمی را در پست وینگر و محسن مسلمان را در خط میانی به خدمت گرفت و در نهایت با معاوضه ساسان انصاری و محمدرضا مهدی زاده بازیکنی چند پسته که می تواند در سه پست دفاع میانی، هافبک دفاعی و مدافع چپ بازی کند را به ترکیب تیم خود اضافه کرد.


در مقابل برای خروج بازیکن از لیست سپاهان سرمربی این تیم وسواس زیادی به خرج داد و می توان گفت ساسان انصاری تنها جدا شده این تیم بود که طی نیم فصل اول برای تیمش دقایق زیادی بازی کرد.


محمد پاپی، ایمان زکی زاده و داود رجبی سه بازیکنی بودند که اصلا فرصت بازی پیدا نکردند و باشگاه سپاهان با انتقال قرضی آنها به تیم های دیگر، فرصت بازی کردن و رشد را برای آنها فراهم کردند.


در نهایت آخرین خروجی لیست سپاهان هم حسین پاپی برادر بزرگتر محمد پاپی بود که به ناچار و به دلیل اینکه لیست بزرگسالان تیم از 18 نفر بیشتر شده بود، از فهرست طلایی پوشان برای نیم فصل دوم کنار گذاشته شد.


با این وصف امیرقلعه نویی با خروج 5 بازیکن و وارد کردن 5 بازیکن جدید که به وضوح قدرت و تجربه بیشتری از بازیکنان خارج شده از فهرست دارند، با قوای بیشتری به استقبال نیم فصل دوم می رود تا از عنوان قهرمانی اش دفاع کند.

دیدگاه‌ها