کد خبر : 1588975 | 14 بهمن 1397 ساعت 16:41 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

منوچهری: به خانه خودم بازگشتم

برگ برنده ما در آسیا علی دایی است

مهاجم تیم سایپا تهران می‌گوید که برگ برنده تیمشان در لیگ برتر و مسابقات آسیایی علی دایی است و با حضور او به موفقیت فکر می‌کنند.

برگ برنده ما در آسیا علی دایی است

به گزارش "ورزش‌ سه"،  امین منوچهری تازه ترین بازیکنی است که در نقل و انتقالات زمستانی راهی سایپا شده و زیر نظر علی دایی کار خود را پیگیری می‌کند. او در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر پیراهن تیم سپیدرود رشت را بر تن کرد اما به موفقیتی چندان دست نیافت. حالا او به تیم سابقش بازگشته و به دنبال این است نیم فصل خوبی را در لیگ برتر و هم‌چنین پلی آف لیگ قهرمانان آسیا پشت سر بگذارد. منوچهری در خصوص پیوستنش به سایپا تهران گفت: من مدت قراردادم با سایپا نیم فصل است و خیلی دوست دارم فوتبالم را در همین تیم پایان دهم. تقریبا به خانه خودم برگشتم و خیلی خوشحالم به باشگاهی که فوتبالم را از آن شروع کردم و در لیگ برتر مطرح شدم بازگشتم. من برای اینکه آمادگی بدنی‌ام را حفظ کنم با اجازه و لطف علی آقا در تمرینات شرکت کردم و بعد از آن شرایط طوری شد که با تیم قرارداد بستم.


وی در ادامه نیز گفت: بازیکنان خیلی خوبی در خطر حمله سایپا هستند. جوانان بسیار با انگیزه و مستعدی کنار هم هستند و آرمان رمضانی هم یکی از بازیکنان خوب در خط حمله است. اما هر تیمی احتیاج به جذب بازیکن دارد و سایپا هم ضعف خاصی در این منطقه از زمین نداشت و امیدوارم با آمدن من شرایط بهتر از گذشته بشود. در هر صورت نکته مثبت تیم سایپا حضور علی دایی و این مسئله تاثیرگذار است و در بازی‌های آسیایی حضور ایشان رو نیمکت انرژی خاصی می‌دهد.

 


مهاجم جدید سایپا در خصوص بازی پلی آف تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: امیدورام ببریم و باید این اتفاق رخ دهد. بعد از باختی که در جام حذفی دادیم، فقط صعود به مرحله بعد می‌تواند این باخت را التیام ببخشد. من در حال حاضر سه هفته است که کنار تیم حضور دارم و واقعا تیم خوبی هستیم. من هم در خیلی از باشگاه‌ها بازی کردم و از لحاظ تیمی شکل خیلی خوبی داریم و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. به شرط اینکه مثل دیدار با داماش اسیر بزرگ بینی نشویم. اگر اون بازی 10 بار دیگر برگزار شود تیم سایپا با اختلاف 3 یا 4 گل می‌برد. اما باید از این اتفاقات درس بگیریم.


منوچهری درباره بازی با تیم سابقش یعنی سپیدرود در هفته اول دور برگشت گفت: در هر صورت از بازی با داماش درس گرفتیم و حالا مقابل سپیدرود با تمرکز بیشتری حاضر می‌شویم. قطعا به دنبال سه امتیاز بازی هستیم. من با توجه به اینکه تیم زیاد عوض کردم خیلی مقابل تیم‌های سابقم بازی کردم. هیچ اتفاق خاصی نیست و مثل باقی مسابقات است و اتفاق ویژه‌ای رخ نمی‌دهد.

دیدگاه‌ها