کد خبر : 1588977 | 14 بهمن 1397 ساعت 17:00 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

والورده و معضل بی جانشین بودن آلبا در بارسا

جوردی آلبا بر خلاف دو فصل گذشته که لوکاس دینیه را رقیب خود می دید، حالا بدون هیچ بازیکن جانشین، فرصت کافی برای استراحت پیدا نمی کند.

والورده و معضل بی جانشین بودن آلبا در بارسا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، وقتی دینیه بارسا را در تابستان امسال به مقصد اورتون ترک کرد، پیش بینی می شد که سران بارسلونا برای جذب بازیکن جانشین او اقدام کنند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و جوردی آلبا در سمت چپ بارسا کاملا تنهاست.

 

 

1378886

 

 

در مقطعی از فصل قرار بود میراندا از تیم دوم بارسا ذخیره آلبا شود اما بازی های او در کوپا دل ری متقاعدکننده نبود؛ به طوریکه در بازی رفت یک چهارم نهایی کوپا دل ری مقابل سویا که آلبا حضور نداشت، والورده ترجیح داد از سمدوی راست پا در سمت چپ استفاده کند. تغییری که جواب نداد و خسوس ناواس بارها از آن منطقه خطرساز شد.

در بازی شب گذشته مقابل والنسیا نیز والورده سرجی روبرتو را به سمت چپ برد و گل دوم والنسیا روی خطای پنالتی همین بازیکن حاصل شد. او بارها نیز روی نفوذهای دنیل واس جا ماند. آلبا سپس وارد زمین شد و با دریافت یک کارت زرد، 5 کارته شد و بازی بعدی مقابل بیلبائو را از دست داد.

دیدار دور از خانه که همیشه دشواری های خاص خود را برای بارسا داشته و والورده حالا بیش از پیش معضل عدم جذب یک بازیکن به جای دینیه را حس می کند. این احتمال وجود دارد که برابر بیلبائو، فرمالن به سمت چپ برود و شاید بازهم سمدو یا سرجی روبرتو گزینه والورده برای جانشینی آلبا باشند اما قطعا هیچکدام تاثیرگذاری آلبا و حتی دینیه را نخواهند داشت.

 

دیدگاه‌ها