کد خبر : 1589183 | 15 بهمن 1397 ساعت 15:02 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

وینیسیوس: شاید در ال کلاسیکو بازی نکنم

وینیسیوس جونیور خیلی زود تبدیل به ستاره ای جذاب و محبوب میان هواداران رئال مادرید شده است.

وینیسیوس: شاید در ال کلاسیکو بازی نکنم

به گزارش "ورزش سه"، ستاره 18 ساله برزیلی بازی به بازی بهتر می شود و شب گذشته در پیروزی 3-0 رئال مقابل آلاوس، یک گل زد و روی گل اول نیز نقش مستقیم داشت. بسیاری معتقدند که او باید در ال کلاسیکوی چهارشنبه شب در نوکمپ نیز از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد و به بیل ترجیح داده شود.

 

 

1378985

 

 

وینیسیوس در پایان بازی در مورد ال کلاسیکو گفت:« اینکه از ابتدا در ترکیب خواهم بود را نمی دانم. شاید فیکس باشم شاید هم نه. در نهایت تصمیم گیرنده سرمربی است و قطعا هر کسی در زمین باشد، برای پیروزی تلاش خواهد کرد. اگر بازی کنم، نهایت تلاشم را خواهم کرد که به تیم کمک کنم.»

 

پدیده برزیلی در مورد وضعیت رئال گفت:« سال 2019 برای ما بسیار خوب بوده است. در بهترین فرم خودمان قرار داریم و باید به تلاش برای بهتر شدن ادامه دهیم. تا پایان فصل باید به همین مسیر ادامه دهیم. به شخصه خیلی خوشحالم که تبدیل به بازیکن مهمی برای تیم شده ام. در تمام این چند ماه همه بازیکنان پشت من بودند و بسیار از من حمایت کرده اند. دوست دارم از این روزها لذت ببرم.»

 

تغییر پست در نیمه دوم بازی با آلاوس:« به سمت راست رفتم چون گرت بیل در سمت چپ راحت تر بود. در هر صورت مهم نیست در چه پستی بازی کنم. هر جا مربی بخواهد بازی خواهم کرد.»

 

 

دیدگاه‌ها