کد خبر : 1589201 | 15 بهمن 1397 ساعت 18:03 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

همه چیز تحت تاثیر کیفیت بد چمنِ جم؛

پارس‌جنوبی 0 فولاد 0؛ دو نیمه متفاوت در جم

دیدار دو تیم پارس جنوبی جم و فولادخوزستان در شرایطی با تساوی بدون گل خاتمه یافت که چمن ورزشگاه تختی جم شرایط خوبی نداشت.

پارس‌جنوبی 0 فولاد 0؛ دو نیمه متفاوت در جم

 به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ برتر از امروز با برگزاری دو مسابقه از سر گرفته شده. در خوزستان شاگردان بوستانی به مصاف ماشین سازی رفتند که این دیدار با تک گل اهل شاخه به سود شاگردان مهاجری خاتمه یافت و در جم هم تیم فولادخوزستان در مقابل شاگردان مهدی تارتار به تساوی بدون گل دست یافت.


این مسابقه دومین حضور رسمی افشین قطبی به عنوان سرمربی فولادخوزستان بود؛ دیداری که در نیمه اول با برتری نسبی قرمزپوشان خوزستانی همراه بود و در یک صحنه اگر رحمان احمدی واکنش خوبی نداشت، آنها در خانه خودشان از فولادی ها عقب می افتادند ولی در نیمه دوم کاملا شرایط عوض شد و این تیم پارس جنوبی بود که بسیار بهتر از میهمان خود کار کرد و در بیشتر دقایق بازی بر توپ و میدان مسلط بود.


البته نمی توان از کیفیت بد ورزشگاه تختی جم عبور کرد که عملا انجام بازی روی زمین را به کار دشواری تبدیل کرده بود و بازیکنان حتی در شرایطی که توپ نداشتند هم برای دویدن مشکل داشتند.


فولادخوزستان نیم فصل اول را با 18 امتیاز و در رتبه هفتم خاتمه داد و در سوی دیگر تیم پارس جنوبی جم 19 امتیازی بود؛ با این تساوی حالا هر کدام از این تیم ها یک امتیاز به حسابشان واریز کردند و احتمال سقوط آنها طی روزهای آینده وجود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها