کد خبر : 1589312 | 16 بهمن 1397 ساعت 08:22 | 46.9K بازدید | 0 دیدگاه

ژاوی: اسپایر دلیل قهرمانی قطر بود

ستاره اسپانیایی السد قطر تاکید کرد که مجموعه اسپایر دلیل اصلی قهرمانی قطر در جام ملت های آسیا 2019 بود.

ژاوی: اسپایر دلیل قهرمانی قطر بود

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از الوطن، جام ملت‌های آسیا 2019 به میزبانی امارات برگزار شد و تیم‌ ‌ملی فوتبال قطر توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

 

ژآوی هرناندز، ستاره سابق بارسلونا پیش از بازی‌های پیش‌بینی کرد که ژاپن و قطر به فینال صعود کنند و در نهایت قطر قهرمان شود.

 

این ستاره السد درباره دلیل پیش‌بینی عجیب اما درست خود، گفت‌: من اطمینان داشتم که قطر جام قهرمانی را بالای سر می‌برد. وقتی قبل از بازی‌های پیش‌بینی قهرمانی قطر را کردم بعضی به من گفتند که دیوانه شده است و یا از روی تعصب صحبت می‌کند اما من به حرف خود اطمینان داشتم چرا که به خوبی تیم قطر را می شناختم.

 

او ادامه‌ داد: من از نزدیک بازیکنان قطر را می‌شناختم. در آکادمی اسپایر شاهد پیشرفت فوتبال قطر بودم. بر این باور هستم که تاسیس آکادمی اسپایر و آموزش بازیکنان در آن دلیل این قهرمانی بود و در نهایت هم این سرمایه گذاری جواب داد و قطر قهرمان شد. پیش‌بینی می‌کردم که قطر در ضربات پنالتی‌  و یا با نتیجه یک بر صفر ژاپن را شکست دهد چرا که ژاپن هم تیم بسیار خوب و قوی است اما در نهایت با این نتیجه خوب به سود قطر بازی تمام شد.

 

ژاوی در پایان صحبت‌های خود، اضافه کرد: گل دوم قطر را که توسط عبدالعزیز حاتم به ثمر رسید بارها نگاه کردم. این گل ثمره سال‌ها کار و تلاش سانچس در اسپایر است. به نظرم او بهترین مربی مجموعه اسپایر است. تیم قطر بازیکنانی چون اکرم عفیف، عبدالکریم حسن، بسام الراوی، پدرو، طارق سلمان و خوخی را در اختیار دارد که همه آنها می‌توانند در اروپا بازی کنند. باید این بازیکنان به خوبی حفظ شوند چرا که آینده فوتبال قطر هستند.

 

دیدگاه‌ها