کد خبر : 1589326 | 16 بهمن 1397 ساعت 10:05 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

سیلوا: قهرمانی سیتی به پنج روز آینده بستگی دارد

برناردو سیلوا، هافبک ستاره منچسترسیتی، می‌گوید سرنوشت قهرمانی این تیم در فصل جاری لیگ برتر به عملکرد شاگردان گواردیولا در پنج روز آینده و دو بازی مقابل اورتون و چلسی بستگی دارد.

سیلوا: قهرمانی سیتی به پنج روز آینده بستگی دارد

به گزارش "ورزش سه"،  درحالیکه منچسترسیتی در حال حاضر از 25 بازی خود در لیگ برتر 59 امتیاز کسب کرده و با سه امتیاز اختلاف، بعد از لیورپول در رتبه دوم جدول قرار دارد، برناردو سیلوا، هافبک ستاره منچسترسیتی معتقد است نتایج دو بازی آینده سیتی تکلیف قهرمانی این تیم را مشخص خواهد کرد و او و هم‌تیمی‌هایش باید از تساوی دیروز لیورپول مقابل وستهام حداکثر استفاده را ببرند.

 

شاگردان گواردیولا در صورت پیروزی در بازی بعدی‌شان مقابل اورتون، برای اولین بار بعد از اوایل ماه دسامبر می‌توانند صدرنشین جدول شوند. سیلوا در این باره گفت:" ما دو بازی خیلی سخت مقابل اورتون و چلسی داریم که می‌خواهیم در آنها پیروز شویم. اگر در این دو بازی پیروز نشویم، نبرد برای قهرمانی در فصل جاری بسیار دشوار خواهد شد".

 

1326629

 

سیتی روز یکشنبه در پاسخ به شکست هفته پیش خود مقابل نیوکاسل، آرسنال را 3-1 شکست داد ولی سیلوا می‌گوید شاگردان گواردیولا هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارند.

 

ستاره بازی‌ساز پرتغالی سیتی در این باره گفت:" ما می‌دانیم که باید بهتر شویم. ما بعضی وقتها آنطور که باید، و آنطور که دلمان می‌خواهد بازی نمی‌کنیم. ما باید از این نظر بهتر شویم و اشتباهات‌مان را برطرف کنیم".

 

سیلوا در ادامه خاطرنشان کرد:" جو رختکن منچسترسیتی بی‌نظیر است. همه سعی می‌کنند به همدیگر کمک کنند. ما می‌خواهیم بازی به بازی فوتبالیستهای بهتری بشویم، تیم بهتری بسازیم و در پایان فصل برای هواداران‌مان جام به ارمغان بیاوریم".

 

دیدگاه‌ها