کد خبر : 1589353 | 16 بهمن 1397 ساعت 11:12 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

پرینس بواتنگ لیاقت بازی در بارسلونا را دارد

روبرتو دی‌زربی، سرمربی باشگاه ایتالیایی ساسولو، تیم سابق پرینس بواتنگ می‌گوید از انتقال ستاره تیم خود به بارسلونا ناراحت نیست چرا که معتقد است او شایستگی بازی در تیم بزرگی مثل بارسلونا را داشته.

پرینس بواتنگ لیاقت بازی در بارسلونا را دارد

به گزارش "ورزش سه"، انتقال کوین پرینس بواتنگ، ستاره باشگاه ایتالیایی ساسولو، به بارسلونا، با قراردادی قرضی، یکی از اتفاقات ناگهانی و عجیب فرصت نقل و انتقالات زمستانی در اروپا بود. روزنامه‌های اسپانیایی می‌گویند هدف بارسا از انتقال پرینس بواتنگ به نوکمپ، فراهم کردن جانشینی برای لوئیس سوارز بوده است. اما پرینس بواتنگ به دلیل تجربه بالا و توانایی‌اش برای بازی در پست‌های مختلف می‌تواند در پستهای دیگر هم کمک‌کار بارسلونا باشد.

 

جدایی بواتنگ از ساسولو، برای این تیم حاضر در سری آ ضربه سنگینی به حساب می‌آمد. بواتنگ یکی از بازیکنان کلیدی این تیم بود و دی‌زربی، سرمربی ساسولو ضمن اعتراف به اهمیت بواتنگ برای تیمش می‌گوید فرصت انتقال به بارسا برای او فرصت بسیار بزرگی بوده و او نمی‌توانسته چنین فرصتی را از بازیکنش دریغ کند.

 

1375338

 

دی‌زربی، بعد از تساوی تیمش با جنوا در هفته جاری رقابتهای سری آ، به خبرنگاران گفت:" در باشگاه ما همه متفق‌القول بودند که باید اجازه بدهیم انتقال پرینس بواتنگ به بارسلونا انجام شود. من و باشگاه در این مورد به تصمیم مشترک رسیدیم".

 

سرمربی ساسولو در ادامه گفت:" بارسلونا برای پرینس بواتنگ، نقطه اوج یک دوران فوتبالی فوق‌العاده است. افتخار بزرگی که او با همه موفقیت‌های فوتبالی‌ای که بدست آورده استحقاش را دارد. ما گزینه‌هایی برای پر کردن جای خالی او داریم و با بررسی دقیق همه جوانب، کاری خواهیم کرد که ساسولو از غیبت او حداقل ضربه را بخورد".

 

دیدگاه‌ها