کد خبر : 1589389 | 16 بهمن 1397 ساعت 12:54 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار به ستاره لایپزیش: از تجربه کیتا درس بگیر!

رالف رنگنیک، سرمربی لایپزیش که قصد دارد تیمو ورنر، گلزن ستاره‌اش را هر طور شده حفظ کند به او هشدار داد که ممکن است در تیمهای دیگر نتواند به اندازه لایپزیش موثر باشد و دچار افت شود.

هشدار به ستاره لایپزیش: از تجربه کیتا درس بگیر!

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه دو باشگاه بایرن مونیخ و لیورپول عزم خود را برای جذب تیمو ورنر، مهاجم ملی‌پوش و گلزن باشگاه لایپزیش، جزم کرده‌اند، رالف رنگنیک، سرمربی لایپزیش که قصد دارد این مهاجم ستاره را هر طور شده در تیمش حفظ کند به او هشدار داد که انتقال به تیمی جدید می‌تواند روی او تاثیر منفی داشته باشد و باعث افت فوتبالی‌اش شود.

 

روزنامه آلمانی بیلد  گزارش داد که مدیران لایپزیش به ورنر هشدار داده‌اند که باید تا پیش از پایان فصل جاری، تکلیف آینده خود در این باشگاه را روشن کند اما ورنر تا کنون از امضای قرارداد جدید با این باشگاه آلمانی سر باز زده است.

 

1369621

 

رنگنیک در گفتگو با شبکه اسکای آلمان، برای هشدار به ورنر، نبی کیتا را مثال زد که تابستان گذشته با قراردادی 60 میلیون یورویی از لایپزیش به لیورپول منتقل شد اما تا کنون نتوانسته در لیگ برتر به اندازه دوران حضورش در بوندس‌لیگا موثر ظاهر شود.

 

رنگنیک در این باره گفت:" کیتا در تیم ما بازیکنی برجسته بود ولی در لیورپول مشکلات زیادی دارد. کیتا تا اینجا نتوانسته در لیورپول فوتبالیستی نشان دهد که ما از او می‌شناختیم. تیمو هم باید به این فکر کند که تضمینی وجود ندارد که او در هر باشگاهی همینقدر موفق باشد".

 

رنگنیک در ادامه صحبتهایش گفت:" پیشنهاد ما به ورنر بالاترین پیشنهادی است که از نظر مالی توانش را داریم. می‌دانیم که او می‌تواند در تیمهای دیگر پول بیشتری بدست بیاورد ولی عامل مالی نباید مهمترین عامل در تصمیم‌گیری او باشد. تیمو باید بیشتر به آینده فوتبالی‌اش فکر کند".

 

دیدگاه‌ها