کد خبر : 1589437 | 16 بهمن 1397 ساعت 15:36 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز هفته بیست ودوم لیگ دسته اول با 4 مسابقه

هفته بیست و دوم لیگ یک فردا با 4 دیدار در شهرهای پاکدشت، تبریز، کرج ، شیراز برگزار خواهد شد.

آغاز هفته بیست ودوم لیگ دسته اول با 4 مسابقه

به گزارش  "ورزش سه"،  هفته به هفته که به انتهای لیگ یک نزدیک می شویم بازی ها  چه در صدر و چه درقعر جدول  حساس تر از قبل دنبال خواهد شد . روز چهارشنبه دو تیم مدعی صعود به لیگ برتر و هچنین قعر نشین جدول به میدان خواهند رفت .


*ازمهم ترین دیدارهای این هفته می توان به بازی سرخ پوشان پاکدشت  و خونه به خونه بابل اشاره کرد.سرخ پوشان پاکدشت که محمود فکری را پس ازانتقال فرهاد کاظمی به عنوان جانشین خود درنیمکت می بیند، دردیدارهفته گذشته مقابل قشقایی شیراز تن به شکست داد تا فاصله اش تا صدر جدول به 7 امتیاز برسد. محمود فکری فصل گذشته موفق شد همراه با نفت مسجد سلیمان به  لیگ برتر صعود کند. امیدوار است تا به توجه به یک دیدار عقب افتاده نسبت به گل گهر بتوانند با برد بازی مقابل خونه به خونه اختلاف امتیازش را با گل گهر سیرجان کمتر کند و به امید از دست دادن امتیاز این تیم دردیدار مقابل آلومینیوم اراک بنشیند .از طرفی اکبر میثاقیان سرمربی خونه به خونه بابل که هفته گذشته یک پیروزی شیرین را در در مقابل صدرنشین جدول در دقیقه 90 بازی از دست داد به دنبال این است تا با کسب امتیاز از این دیدار  سخت، هرچه زودتر خودش را ازانتهای جدول خلاص کند .


 *در دیگردیداراین هفته شهرداری تبریزکه درده دیدارگذشته خودش تنها موفق به ثبت یک برد شده است در تبریزمیزبان مس رفسجان خواهد بود.مس  در حال حاضر با برد با ارزشی که در مقابل بادران تهران به دست آورده است، درشرایط بسیارایده آلی به سرمی برد .


*بازی دیگر هفته بیست ودوم  لیگ برتر بین دو تیم های گل ریحان البرز و نود ارومیه است .شاگردان مجتبی حسینی سرمربی موفق گل ریحان که این روزها در بهترین شرایط خود به سر می برند امیدوارند که با شکست نود ارومیه یکی از تیم های غول کش  لیگ امسال به چهارمین برد متوالی خودشان دست پبدا کنند .از طرفی دیگر نود ارومیه که هفته گذشته با 4 گل دربی  آذری های را به سود خود به اتمام رساند آماده است تا یکی دیگر از مدعیان صعود به لیگ برتر را متوقف کنند.

 

*در یکی دیگر از دیدارهای روزچهارشنبه فجرسپاسی میزبان شاگردان هومن افاضلی است. فجری ها که در این 4 هفته گذشته یک روند سینوسی را طی می کند امیدوارند بعد از شکسست مقابل شاهین شهرداری بوشهر،  کارون اروند را شکست دهند. در عین حال هومن افاضلی می تواند برای فرار از انتهای جدول کارش را از بازی فجر آغاز کند. آن ها برای رسیدن به این هدف می توانند از فردا استارت خودشان را بزنند .


 هر 4 دیدار فردا راس ساعت 14:00 برگزار خواهد شد

دیدگاه‌ها