کد خبر : 1589449 | 16 بهمن 1397 ساعت 16:12 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

دایی و کریمی پا پس نمی‌کشند، چهار گل در 30 دقیقه!

تقابل علی دایی و علی کریمی در 30 دقیقه، چهار گل داشته است و با توجه به روندی که بازی دارد می‌توان گل‌های بیشتری برای این دیدار پیش بینی کرد.

دایی و کریمی پا پس نمی‌کشند، چهار گل در 30 دقیقه!

به گزارش "ورزش ‌سه"،  باز هم سرطان دقایق ابتدایی در رشت گریبان سایپا گرفت و آن‌ها خود را عقب افتاده دیدند. شاگردان علی دایی که هفته قبل در نیمه نهایی جام حذفی برابر داماش شکست خوردند، در همان دقایق ابتدایی بازی دروازه خود را باز شده دیدند و در نهایت حذف تلخی را تجربه کردند.


سپیدرود که سه امتیاز این دیدار برایش از نان شب هم واجب تر است از همان ابتدا هجومی در زمین حاضر شد و در دقیقه 9 توانست به گل برسد. مهرداد بایرامی با دریافت توپ از بازیکن خط هافبک تیمش با گردش بسیار زیبایی به سمت دروزاه حرکت و در ادامه با یک پاس در عمق حسین شنانی را صاحب توپ کرد و این بازیکن جوان با سر توپی دقیق مدافع پیش رو خود را از میان برداشت و با بغل پایی آرام گل اول را وارد دروازه حامد فلاح زاده کرد.


اما در دقیقه 22 بازی سایپایی‌ها از سمت چپ زمین کرنری را به دست آوردند. معین عباسیان که تبحر خاصی در استفاده از ضربات ایستگاهی دارد، ارسال زیبایی را به تیر یک انجام داد و رضا اسدی با استفاده از ضعف خط دفاع گل اول را وارد دروازه ملکی کرد. اما درست یک دقیقه بعد، باز هم حسین شنانی از نبود هافبک دفاعی سایپا استفاده کرد و با شوت زیبایی از پشت محوطه جریمه گل دوم خودش و تیمش را ثبت کرد تا باز هم سرخپوشان پیش بیافتند.


اما این پایان کار نبود و سایپایی‌ها از نقطه ضعف خط دفاع سپیدرود استفاده و ضربه دوم را به این تیم وارد کردند. در دقیقه 30 معین عباسیان اینبار از سمت راست ضربه کرنر را به محوطه جریمه ارسال کرد و با تاثیرگذاری سلیمانی، رضا علیاری توانست گل دوم را برای سایپا به ثمر برساند.


حالا تقابل علی دایی و علی کریمی در 30 دقیقه، چهار گل داشته است و با توجه به روندی که بازی دارد می‌توان گل‌های بیشتری برای این دیدار پیش بینی کرد.

دیدگاه‌ها