کد خبر : 1589450 | 16 بهمن 1397 ساعت 16:23 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری ال کلاسیکو

سولاری: دوست داریم مسی مقابل ما بازی کند

رئال مادرید فردا شب در نوکمپ از دور رفت نیمه نهایی کوپا دل ری به مصاف بارسلونا خواهد رفت.

سولاری: دوست داریم مسی مقابل ما بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، 100 روز پس از شکست 5-1 رئال از بارسا در لالیگا، حالا کهکشانی ها در بهترین فرم و با شرایطی متفاوت به ال کلاسیکوی دیگر رسیده اند. سانتیاگو سولاری در این مدت به خوبی توانسته رئال را از بحران خارج کند.

 

 

1379348

 

 

سرمربی آرژانتینی رئال در نشست خبری امروز خود گفت:« این بازی بین دو تیمی است که سال هاست بین شان رقابتی بزرگ وجود دارد. دیداری مثل ریورپلاته و بوکا، اینتر و میلان و حتی رئال و اتلتیکو. هدف ما فتح همه جام هاست و در هر بازی برای پیروزی وارد می شویم. برای ما فرقی نمی کند بازی از کوپا دل ری است یا تورنمنتی دیگر. همه رقابت ها را جدی گرفته ایم. در حال حاضر هم مهمتر از هر چیزی برای ما بازی فردا شب است.»

 

فرصت استراحت کمتر نسبت به بارسا حتی در بازی برگشت:« این را باید لالیگا پاسخ بدهد. این برنامه ریزی عمدی است؟ امیدوارم اینطور نباشد.»

 

وابستگی به وینیسیوس:« هیچ بازیکنی از نظر من غیر قابل جانشین نیست. کسی هم نمی تواند مدعی شود حتما فیکس خواهد بود.»

 

زمان واقعی نشان دادن ارزش ها:« زمان واقعی از نظر من پیش از هر بازی است بدون توجه به اینکه برابر چه تیمی به میدان می رویم.در هر دیداری از دقیقه یک تا دقیقه 90 باید جدی و با انگیزه باشیم. به بازی فردا نیز نگاهی اینگونه داریم.»

 

 

1378726

 

 

ترکیب اصلی:« تقریبا همه بازیکنانم در دسترس هستند و این کار را دشوار می کند چون قاعدتا باید تعدادی از فهرست بیرون بمانند. این سخت ترین کار یک مربی است. مهم این است که همه در اوج آمادگی باشند تا در صورت صلاحدید مربی بتوانند بهترین بازی را به نمایش بگذارند.»

 

مسی:« از نظر من اینکه بهترین ها در چنین دیداری به میدان بروند، یک اتفاق مثبت و خوب است و از آن استقبال می کنیم. حضور یا عدم حضور مسی تاثیری روی نحوه آماده سازی ما ندارد.»

 

 

دیدگاه‌ها