کد خبر : 1589458 | 16 بهمن 1397 ساعت 17:11 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

هازارد: برای فصل تصمیم خودم را گرفته ام

آینده ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی برای فصل بعد در هاله ای از ابهام قرار دارد.

هازارد: برای فصل تصمیم خودم را گرفته ام

به گزارش "ورزش سه"، رئال قصد دارد تابستان پیش رو، تمرکز خود را بر روی جذب ادن هازارد قرار دهد.سپیدپوشان در طول تابستان به دنبال جذب هازارد بودند و پس از ابراز تمایل هازارد به این انتقال، موضوع جدی تر از پیش پیگیری شد. با این حال، رئالی ها تصمیم گرفتند موضوع انتقال را به تابستان بعدی منتقل کنند.

 

 

1374189


 

هازارد در تابستان پیش رو وارد آخرین سال قراردادش با چلسی خواهد شد و از آنجایی که تا به امروز تمدیدی صورت نگرفته، انتظار نمی‌رود که این اتفاق تا تابستان رخ دهد و چلسی به نحوی مجبور به فروش او خواهد شد.
 
اخیرا مائوریتزیو ساری، سرمربی چلسی در نشست خبری خود گفت که اگر هازارد قصد رفتن دارد، نباید مانع او شوند و به نوعی درهای خروج چلسی را به وی نشان داد.

ستاره بلژیکی حالا باید از بین رئال یا تمدید قرارداد با چلسی، یکی را انتخاب کند. او در مصاحبه با رادیو مونته کارلو و در پاسخ به سوالی در این رابطه گفت:« از حالا می دانم که برای فصل بعد چه کار خواهم کرد. در این مورد تصمیم خودم را گرفته ام.»

 

ستاره بلژیکی اما حاضر نشد فاش کند که تصمیم قطعی او چه خواهد بود و به این ترتیب همچنان هواداران چلسی را در وضعیت نگرانی از بابت خود نگاه داشت.

 

 

دیدگاه‌ها