کد خبر : 1589466 | 16 بهمن 1397 ساعت 17:43 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

علی دایی فرصت طلایی سپیدرود را خنثی کرد

سپیدرودی‌ها برابر سایپا به نتیجه تساوی رضایت دادند تا فرصت طلایی فرار از قعر جدول را از دست بدهند.

علی دایی فرصت طلایی سپیدرود را خنثی کرد

به گزارش "ورزش‌ سه"،  سایپا در یک دیدار بسیار زیبا و پر از حادثه برابر سپیدرود رشت به نتیجه تساوی 2-2 رضایت داد تا این امتیاز به درد هیچ کدام از دو تیم نخورد.


شاگردان علی کریمی کار را بسیار هجومی آغاز کردند و در دقیقه 9 توسط حسین شنانی به گل رسیدند. اما این برتری تنها 11 دقیقه دوام داشت و سایپایی‌ها در دقیقه 21 توسط رضا اسدی به گل تساوی رسیدند. اما باز هم بازیکن جوان سرخپوشان رشتی از نبوغ خود استفاده و با یک شوت زیبا از پشت محوطه جریمه گل دوم را وارد دروازه فلاح زاده کرد. اما این پایان کار نبود و درست 6 دقیقه بعد رضا علیاری باز هم از ضربه کرنر سانتر شده، گل تساوی را به ثمر رساند تا در همان نیمه اول کار یکسره شود.


سپیدرود که برای فرار از قعر جدول به 3 امتیاز مسابقه احتیاج مبرمی داشت در نیمه دوم حاکم مطلق زمین بود. اما استرس بازیکنان و عجله آن‌ها برای کسب برد مانع از خلق موقعیت جدی شد و در نهایت یک امتیاز به جیب هر دو تیم رفت. شاگردان کریمی با این تساوی 11 امتیازی شدند و حالا باید منتظر بازی ذوب‌آهن و نساجی باشند. در صورت برد سبزپوشان اصفهانی فاصله سپیدرود با تیم بالایی خود 4 امتیاز می‌شود و در ادامه کار سختی برای فرار از قعر جدول خواهند داشت.

دیدگاه‌ها