کد خبر : 1589469 | 16 بهمن 1397 ساعت 17:56 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

ضعف دفاعی، بلای جان علی کریمی برابر شهریار

تیم سپیدرود رشت با توجه به اشتباهات فاحشی که در خط دفاعی داشت، دو امتیاز بسیار مهم را در ایستگاه اول دور برگشت از دست داد.

ضعف دفاعی، بلای جان علی کریمی برابر شهریار

به گزارش "ورزش‌ سه"،  هنوز هم باید ضعف اصلی سپیدرود را در خط دفاعی بدانیم. تیمی که در نیم فصل اول با 26 گل خورده بدترین خط دفاع را در اختیار داشت و با جذب بازیکنان مختلف در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال بهبود آن رفت.


اما در بازی برابر سایپا باز هم اشتباهات خط دفاعی پاشنه آشیل علی کریمی برابر علی دایی و سایپا شد. در صحنه گل اول نارنجی پوشان اشتباه مدافعان میزبان در یارگیری و خالی گذاشتن رضا اسدی در تیر اول باعث شد این هافبک گل اول را وارد دروازه ملکی کند. در ادامه و در صحنه گل دوم هم اشتباه در یارگیری توسط مدافعان سپیدرود دو ضربه سر را در محوطه جریمه همراه داشت و همین باعث شد بار دیگر نتیجه به تعادل کشیده شود.


نکته جالب توجه این است که دو بازیکن گرجستانی سپیدرودی‌ها در خط دفاع بنا به تصمیم علی کریمی در ترکیب 18 نفره قرار نگرفتند تا در میادین بعدی منتظر دیدن آن‌ها باشیم. هم‌چنین میلاد شیخ سلیمانی، مدافع میانی سپیدرود که با مصدومیت‌ جزیی دست و پنجه نرم می‌کرد بین دو نیمه وارد ترکیب شد و به وضعیت آشفته دفاعی سر و سامان بخشید و باید دید در ادامه با اضافه شدن این سه بازیکن چه سرنوشتی در انتظار سرخ‌های محبوب رشتی است.

دیدگاه‌ها