کد خبر : 1589487 | 16 بهمن 1397 ساعت 18:32 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

شواینی: در گذشته، رئال از بایرن می‌ترسید

باستین شواین اشتایگر، هافبک سابق بایرن مونیخ معتقد است که وقتی تیمشان در اوج بود، شرایط بهتری نسبت به رئال مادرید داشتند.

شواینی: در گذشته، رئال از بایرن می‌ترسید

به گزارش "ورزش سه"، رئال و بایرن مونیخ در طول چند سال اخیر بارها به مصاف یکدیگر رفته اند که رئال نتایج بهتری مقابل بایرن کسب کرده است. در حقیقت از سال 2014 به بعدف بایرن سه بار به مصاف رئال رفته که هر سه بار توسط مادریدی ها حذف شده است. حال شواینی مدعی شد که در گذشته شرایط متفاوت بود.

 

 

1379382

 

 

او گفت:" به خاطر دارم سال 2003 اولین بار مقابل رئال در برنابئو به میدان رفتم. در نیمه دوم مقابل زیدان بازی کردم که پنج دقیقه بعد از حضور من یک گل زیبا زد. آنها 1-0 پیروز شدند. بازی کردن مقابل زیزو خیلی به من کمک کرد زیرا نحوه حرکت و حفظ توپ او را تماشا می‌کردم. البته تکرار آن غیرممکن بود ولی خیلی چیزها از او یاد گرفتم. مادرید همیشه از آن تیم می‌ترسید، ما رقیب شده بودیم. مردم دوست داشتند رقابت بین دو تیم بزرگ را ببینند، دو تیمی که به همدیگر احترام زیادی می‌گذاشتند. ما بازی‌های زیادی بردیم و باختیم ولی من از بازی کردن در مادرید لذت بردم."

 

شواینی درباره بازیکنی که روبرو شدن برایش دشوار بوده گفت:" من همیشه از بازی آنخل دی ماریا خیلی خوشم می‌آمد. به خاطر دارم در نیمه نهایی که ما 4-0 شکست خوردیم، او بهترین بود و متوقف کردنش خیلی دشوار بود."

 

شواینی درباره بهترین بازیکن اسپانیایی هم نسلش گفت:" اگر کمی قبلتر را بخواهید به نظرم رائول، گوتی یا فرناندو ایه رو. اخیرا هم ژاوی هرناندس یا سرخیو راموس."

دیدگاه‌ها