کد خبر : 1589499 | 16 بهمن 1397 ساعت 19:32 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

بواتنگ: تماشای مسی در زمین جادویی است

کوین پرینس بواتنگ، مهاجم بارسلونا به تمجید ویژه ای از لیونل مسی، هم تیمی‌اش پرداخت.

بواتنگ: تماشای مسی در زمین جادویی است

به گزارش "ورزش سه"، بواتنگ فرداشب اولین تجربه اش در ال کلاسیکو را مقابل رئال مادرید به دست خواهد آورد. او در زمستان از ساسولو به بارسلونا پیوسته و حالا به تمجید از کاپیتان تیمش، لیونل مسی پرداخت.

 

او گفت:" باید به شما بگویم که بازی کردن مقابل مسی خیلی دشوار است. ولی تماشای او در زمین جادویی است. او می‌تواند هر کاری را به تنهایی انجام دهد. فوق العاده است. بازی کردن برای بارسلونا، هیجان انگیز ترین اتفاقی است که ممکن است برای شما رخ دهد و حتی در سن و سال من، هر چند که کمی پا به سن گذاشته ام ولی رویای بازی در بارسا را داشتم."

 

 

1378705

 

 

بواتنگ که سابقه حضور در میلان را دارد، معتقد است که در دورانی، چندان فوتبال را جدی نگرفته و تولد پسرش باعث شده تمرکز به او برگردد.

 

او گفت:" وقتی جوان بودم دیوانه بودم. در 18سالگی، در محل زندگی مان رئیس بودم زیرا پول داشتم. سپس بچه دار شدم و باعث شد پخته شوم و بدون این اتفاق، هیچگاه در تیمی مثل بارسا یا میلان بازی نمی‌کردم. من حالا 83 کیلو هستم ولی در مقطعی 95 کیلو شده بودم. در لندن، 20 سالم بود و دائم مهمانی می‌رفتم و غذای ناسالم می‌خوردم. وقتی جوان هستید، ممکن است خیلی اهمیتی ندهید و چون پول دارید و دوستانتان دورتان هستند، متوجه چیزی نشوید."

دیدگاه‌ها