کد خبر : 1589514 | 16 بهمن 1397 ساعت 20:42 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش امیدوار کننده جلالی و نساجی در فولادشهر

تیم نساجی مازندران در دیدار ابتدایی دور برگشت خود مقابل ذوب‌آهن نمایش قابل قبولی ارائه داد و امیدواری زیادی در دل هواداران قائمشهری ایجاد کرد.

نمایش امیدوار کننده جلالی و نساجی در فولادشهر

به گزارش "ورزش‌سه"،  نساجی یکی از معدود تیم‌های بود که در تعطیلات زمستانی شرایط با ثباتی را طی نکرد. رفت و آمدهای جواد نکونام به این تیم در نهایت باعث شد مجید جلالی به عنوان سرمربی سرخپوشان قائمشهری انتخاب شود.


حالا آن‌ها در قدم اول برابر ذوب‌‎آهن اصفهان قرار گرفتند و نمایش امیدوار کننده‌ای از خود ارائه دادند. به خصوص در نیمه اول که بازی به طور کامل در دست نساجی بود و موقعیت‌های فراوانی به خصوص از ضربات ایستگاهی به دست آمد. شاگردان جلالی در این میان فرصتی هم از طریق شوت‌ از راه دور به دست آوردند که با واکنش مظاهری خنثی شد.


اما در نیمه دوم مقداری از عطش بازیکنان نساجی کم شد. آن‌ها با تصمیم کادر فنی خود سیاست‌های دفاعی اتخاذ کردند و در این میان چشم به ضد حملات دوختند. عملکرد دفاعی لاشا توتادزه و گولیسیانی گرجستانی به قدری خوب بود که فرصت زیادی در محوطه جریمه در اختیار ذوبی‌ها قرار نگرفت و در نهایت بازی با همان نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت. نتیجه و عملکرد خوبی که امید را در دل هواداران نساجی زنده کرد و باید دید در ادامه چه نتیجه‌ای برای آن‌ها به دست می‌آید.

 

دیدگاه‌ها