کد خبر : 1589526 | 16 بهمن 1397 ساعت 21:24 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

آبادان قدر این یک امتیاز را می داند

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال صنعت نفت امروز در ورزشگاه خانگی درمقابل سپاهان اصفهان به یک امتیاز دست پیدا کرد تا در آینده امیدوارتر لیگ را دنبال کند.

آبادان قدر این یک امتیاز را می داند

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در یک دیدار خانگی با کسب نتیجه صفر بر صفر مقابل سپاهان اصفهان به یک نتیجه قابل قبول در آبادان دست پیدا کرد تا نیم فصل دوم را با متوقف کردن یکی از تیم های مدعی قهرمانی آغاز کرده باشد.


شاگردان سرجیو در این بازی در شرایطی که در بعضی از دقایق با حملات خطرناک میهمان خود مواجه شده بودند، در نهایت موفق شدند تا یک امتیاز با ارزش در اولین بازی دور برگشت به دست بیاورند .


سرجیو پی به این نکته مهم در آبادان برده است که هواداران این شهر به امتیازاتی که در برابر تیم های مدعی گرفته می شود اهمیت زیادی قائل هستند.

 

1379418


وی همچنین بعد از این دیدار در نشست خبری از حمایت تماشاگران خونگرم این تیم تشکر کرد و همچنین ابراز امیدواری کرد که بتوانند روند شان را در بازی های نیم فصل دوم بهبود ببخشند .


آبادانی ها در هفته هفدهم در حالی باید به مصاف ماشین سازی تبریز بروند که شاگردان مهاجری با توجه به پیروزیشان در مقابل استقلال خوزستان در شرایط خوبی به سر می برند. ضمن اینکه در این برهه از فصل، سرمای تبریز هم می تواند کار صنعت را سخت کند .

 

دیدگاه‌ها